O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Alarmantni podatci: Čak 13 posto globalne flote još uvijek nema pristup internetu

Novo istraživanje je pokazalo da čak 13 % globalne trgovačke flote nema pristup internetu, piše Splash247.

Idwal, britanska tvrtka za inspekciju brodova, objavila je izvješće o društvenom utjecaju, koje se oslanja na podatke više od 13.000 inspekcija brodova u razdoblju od 17 mjeseci do rujna prošle godine, pružajući neviđenu transparentnost rada u stvarnom svijetu i životnih uvjeta koje doživljavaju pomorci diljem globalne pomorske flote.

Među ključnim zaključcima našao se loš pristup internetu u velikom dijelu globalne flote. Idwal je podatak od 13 % opisao kao “alarmantan” i “izuzetno razočaravajući”.

“Činjenica da je tako značajan postotak brodova bez pristupa internetu čini se anakroničnom u industriji koja je sada više povezana i upravljana podacima nego ikad. Takav nedostatak osnovne povezanosti pogoršava izolaciju i stvara probleme s dobrobiti posade”, navode autori izvješća.

Više od polovice ispitanih plovila nudi besplatan Wi-Fi za posadu, iako većina dolazi s ograničenom propusnošću i dopuštenjima za preuzimanje. Samo 12,5 % ispitanih plovila nudi neograničeni besplatni internet, navodi Splash247.

„Pristup e-pošti, porukama, pozivima i internetu od vitalne je važnosti za moral pomoraca, njihovu dobrobit i veze s obitelji. Loša povezanost pridonosi izolaciji od obitelji i života kod kuće”, navodi se u izvješću.

Idwal poziva na ulaganje više resursa u IT infrastrukturu i troškove emitiranja kako bi se na svim brodovima omogućio besplatan, neograničen internet kao osnovni standard, ističući da je pristupačni neograničeni Wi-Fi danas dostupniji nego što je ikada bio zahvaljujući uslugama kao što je Starlink.

Anglo-Eastern iz Hong Konga bio je jedan od prvih koji su usvojili Starlink među globalnim upraviteljima brodova. Izvršni direktor tvrtke, Bjorn Hojgaard, tvrdio je prošle godine da će Starlink – i druge nove satelitske ponude kao što su OneWeb i Project Kuiper – promijeniti život na brodu na način kakav nikada nije doživio u povijesti brodarstva.

“Uskoro će pomorci biti uvijek uključeni, uživajući u istoj povezanosti na koju smo mi na kopnu navikli. Brod će postati besprijekoran produžetak ureda, gdje su članovi tima samo bliže strojevima,” komentirao je Hojgaard.

U pokušaju da zgrabe još veći tržišni udio, brojni Starlinkovi ovlašteni preprodavači ove su godine uveli posebnu ponudu prema kojoj svaki brod s registriranim IMO brojem može dobiti dva mjeseca besplatne mobilne prioritetne usluge od pet terabajta mjesečno za isprobavanje nove tehnologije.

Pročitajte više: Starlink obećao besplatan internet za sve brodove na dva mjeseca

Zbog ograničenog pristupa internetu brodovi često mijenjaju kurs kako bi posada mogla dobiti pristup vezama s obale. Takve promjene kursa putovanja u potrazi za WiFi signalom mogu rezultirati katastrofom – najpoznatija je prizemljenje broda za rasuti teret Wakashio prije četiri godine, nesreća koja je izazvala najgoru ekološku katastrofu u povijesti Mauricijusa.

Izvješće panamskog brodskog registra o nesreći pokazalo je da je posada slavila rođendan člana posade na dan nesreće i donesena je odluka da se priđe bliže obali kako bi se pronašao WiFi signal da bi slavljenik mogao nazvati svoju obitelj. Časnika na straži vjerojatno je omeo njegov mobilni telefon dok je brod prolazio niz greben u blizini Mauricijusa, te se nije uspio držati pet milja od obale kako je odredio zapovjednik.

Novo istraživanje je pokazalo da čak 13 % globalne trgovačke flote nema pristup internetu, piše Splash247.

Idwal, britanska tvrtka za inspekciju brodova, objavila je izvješće o društvenom utjecaju, koje se oslanja na podatke više od 13.000 inspekcija brodova u razdoblju od 17 mjeseci do rujna prošle godine, pružajući neviđenu transparentnost rada u stvarnom svijetu i životnih uvjeta koje doživljavaju pomorci diljem globalne pomorske flote.

Među ključnim zaključcima našao se loš pristup internetu u velikom dijelu globalne flote. Idwal je podatak od 13 % opisao kao “alarmantan” i “izuzetno razočaravajući”.

“Činjenica da je tako značajan postotak brodova bez pristupa internetu čini se anakroničnom u industriji koja je sada više povezana i upravljana podacima nego ikad. Takav nedostatak osnovne povezanosti pogoršava izolaciju i stvara probleme s dobrobiti posade”, navode autori izvješća.

Više od polovice ispitanih plovila nudi besplatan Wi-Fi za posadu, iako većina dolazi s ograničenom propusnošću i dopuštenjima za preuzimanje. Samo 12,5 % ispitanih plovila nudi neograničeni besplatni internet, navodi Splash247.

„Pristup e-pošti, porukama, pozivima i internetu od vitalne je važnosti za moral pomoraca, njihovu dobrobit i veze s obitelji. Loša povezanost pridonosi izolaciji od obitelji i života kod kuće”, navodi se u izvješću.

Idwal poziva na ulaganje više resursa u IT infrastrukturu i troškove emitiranja kako bi se na svim brodovima omogućio besplatan, neograničen internet kao osnovni standard, ističući da je pristupačni neograničeni Wi-Fi danas dostupniji nego što je ikada bio zahvaljujući uslugama kao što je Starlink.

Anglo-Eastern iz Hong Konga bio je jedan od prvih koji su usvojili Starlink među globalnim upraviteljima brodova. Izvršni direktor tvrtke, Bjorn Hojgaard, tvrdio je prošle godine da će Starlink – i druge nove satelitske ponude kao što su OneWeb i Project Kuiper – promijeniti život na brodu na način kakav nikada nije doživio u povijesti brodarstva.

“Uskoro će pomorci biti uvijek uključeni, uživajući u istoj povezanosti na koju smo mi na kopnu navikli. Brod će postati besprijekoran produžetak ureda, gdje su članovi tima samo bliže strojevima,” komentirao je Hojgaard.

U pokušaju da zgrabe još veći tržišni udio, brojni Starlinkovi ovlašteni preprodavači ove su godine uveli posebnu ponudu prema kojoj svaki brod s registriranim IMO brojem može dobiti dva mjeseca besplatne mobilne prioritetne usluge od pet terabajta mjesečno za isprobavanje nove tehnologije.

Pročitajte više: Starlink obećao besplatan internet za sve brodove na dva mjeseca

Zbog ograničenog pristupa internetu brodovi često mijenjaju kurs kako bi posada mogla dobiti pristup vezama s obale. Takve promjene kursa putovanja u potrazi za WiFi signalom mogu rezultirati katastrofom – najpoznatija je prizemljenje broda za rasuti teret Wakashio prije četiri godine, nesreća koja je izazvala najgoru ekološku katastrofu u povijesti Mauricijusa.

Izvješće panamskog brodskog registra o nesreći pokazalo je da je posada slavila rođendan člana posade na dan nesreće i donesena je odluka da se priđe bliže obali kako bi se pronašao WiFi signal da bi slavljenik mogao nazvati svoju obitelj. Časnika na straži vjerojatno je omeo njegov mobilni telefon dok je brod prolazio niz greben u blizini Mauricijusa, te se nije uspio držati pet milja od obale kako je odredio zapovjednik.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here