O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Linija 505 jutros nije takala Prvić Luku: “Olea”, zamjenski brod “Premude” ne pristaje u porat, po odluci kapetana!?

A di je “Tijat“? – vjerojatno se sve više pitaju školjari, budući da im je danas zbog bure od barem 55 čvorova ograničen broj ticanja riva. Naime, linija 505-Šibenik-Zlarin-Prvić Luka-Prvić Šepurine-Vodice danas zbog jakog vjetra ne pristaje u Prvić Luci, piše Šibenski.hr.

Tijat, koji je na najboljem putu da kao vlasništvo Županije postane ploveći muzej upravo je s te linije odvezen u raspremu prošloga ljeta dok ga nije kupila Županija. Zamijenila su ga razmjerno (pre)velika “Premuda“, sličan i također maritimno jako dobar brod, no kada je vjetar jak kao danas, tada zbog dužine i otežanog manevriranja ne može pristati na “ono bokun rive” u Prvić Luci.

Tijat je tu bio bez premca. Izgrađen je kao da su prije toga dobro izmirili naše porte”, kaže Saša Jurat, zapovjednik SAR broda Lučke kapetanije Šibenik i jedan od najzaslužnijih što je Tijata kupila Županija. Zaljubljenik u “najvoljeniji brod” dodaje kako treba pošteno reći da je Jadrolinija, tri godine uoči odluke da Tijata otpiše, napravila anketu među otočnim mjesnim odborima. Prevagnula je želja za novijim, suvremenijim brodom i to je kompaniji svakako olakšalo odluku.

Međutim, kaže Jurat, među školjarima je sve više nostalgije za Tijatom. Nije isključeno, napominje taj Žirjanin, da kada se preuredi novcem iz europskih fondova, Tijat postane rezervni brod na liniji 505. Ionako poznaje rutu napamet, kao magarčić…

Međutim, nije “Premuda” nego je “Olea“, svježa je vijest koja stiže s palube toga, Premudi zamjenskog broda.

“U prvoj informaciji točno je jedino to da je Prvić Luka jutros zaobiđena, premda nema vjetra koji bi smetao pristajanju”, javlja za Šibenski.hr jedna Prvinka za vrijeme vožnje do Šibenika, taman kod otoka Lupca, uz zahvalu za prenošenje informacije o njihovoj muci. Premuda je veli, na sitnom popravku, pa je u službi na liniji 505 Olea, čiji zapovjednik, međutim, za razliku od kolege s Premude ne želi pristajati na uistinu skromnoj rivici Prvić Luke, bez obzira na vremenske prilike. 

“Jutros je to izgledalo ovako: stariji otočani pješačili su užurbano u susjednu Šepurinu dva kilometra uzbrdo pa nizbrdo, većina njih s kolicima za hranu na kotačićima, a po povratku će ih pune vući istim putem!”, govori ta otočanka. A jedan je čovjek gurao u invalidskim kolicima svoju suprugu, jer svaki dan mora na terapiju u Šibenik. 

Mali otok Prvić za veliku muku! A tako će, uvjerena je ova gospođa (podaci poznati redakciji) biti sve dok je Olea na zamjeni. Čujete li ovo u “Jadroliniji” ili je Rijeka predaleko !?

“U Luci nije problem bura, nego jugo”, kaže ona dodajući da je Mjesni odbor Luke, znajući da Olea dolazi na zamjenu, zamolio Županijsku lučku upravu da skloni muringe na unutrašnjoj strani mjesne rive, da “pruga” može pristati s unutrašnje strane kad joj već ne odgovora pristajanje na vrhu mula. No, kapetan je ipak odlučio zaobići Prvić Luku, premda je to službeno ticanje obale službenog porta na liniji 505 ! I nema vitra!

A di je “Tijat“? – vjerojatno se sve više pitaju školjari, budući da im je danas zbog bure od barem 55 čvorova ograničen broj ticanja riva. Naime, linija 505-Šibenik-Zlarin-Prvić Luka-Prvić Šepurine-Vodice danas zbog jakog vjetra ne pristaje u Prvić Luci, piše Šibenski.hr.

Tijat, koji je na najboljem putu da kao vlasništvo Županije postane ploveći muzej upravo je s te linije odvezen u raspremu prošloga ljeta dok ga nije kupila Županija. Zamijenila su ga razmjerno (pre)velika “Premuda“, sličan i također maritimno jako dobar brod, no kada je vjetar jak kao danas, tada zbog dužine i otežanog manevriranja ne može pristati na “ono bokun rive” u Prvić Luci.

Tijat je tu bio bez premca. Izgrađen je kao da su prije toga dobro izmirili naše porte”, kaže Saša Jurat, zapovjednik SAR broda Lučke kapetanije Šibenik i jedan od najzaslužnijih što je Tijata kupila Županija. Zaljubljenik u “najvoljeniji brod” dodaje kako treba pošteno reći da je Jadrolinija, tri godine uoči odluke da Tijata otpiše, napravila anketu među otočnim mjesnim odborima. Prevagnula je želja za novijim, suvremenijim brodom i to je kompaniji svakako olakšalo odluku.

Međutim, kaže Jurat, među školjarima je sve više nostalgije za Tijatom. Nije isključeno, napominje taj Žirjanin, da kada se preuredi novcem iz europskih fondova, Tijat postane rezervni brod na liniji 505. Ionako poznaje rutu napamet, kao magarčić…

Međutim, nije “Premuda” nego je “Olea“, svježa je vijest koja stiže s palube toga, Premudi zamjenskog broda.

“U prvoj informaciji točno je jedino to da je Prvić Luka jutros zaobiđena, premda nema vjetra koji bi smetao pristajanju”, javlja za Šibenski.hr jedna Prvinka za vrijeme vožnje do Šibenika, taman kod otoka Lupca, uz zahvalu za prenošenje informacije o njihovoj muci. Premuda je veli, na sitnom popravku, pa je u službi na liniji 505 Olea, čiji zapovjednik, međutim, za razliku od kolege s Premude ne želi pristajati na uistinu skromnoj rivici Prvić Luke, bez obzira na vremenske prilike. 

“Jutros je to izgledalo ovako: stariji otočani pješačili su užurbano u susjednu Šepurinu dva kilometra uzbrdo pa nizbrdo, većina njih s kolicima za hranu na kotačićima, a po povratku će ih pune vući istim putem!”, govori ta otočanka. A jedan je čovjek gurao u invalidskim kolicima svoju suprugu, jer svaki dan mora na terapiju u Šibenik. 

Mali otok Prvić za veliku muku! A tako će, uvjerena je ova gospođa (podaci poznati redakciji) biti sve dok je Olea na zamjeni. Čujete li ovo u “Jadroliniji” ili je Rijeka predaleko !?

“U Luci nije problem bura, nego jugo”, kaže ona dodajući da je Mjesni odbor Luke, znajući da Olea dolazi na zamjenu, zamolio Županijsku lučku upravu da skloni muringe na unutrašnjoj strani mjesne rive, da “pruga” može pristati s unutrašnje strane kad joj već ne odgovora pristajanje na vrhu mula. No, kapetan je ipak odlučio zaobići Prvić Luku, premda je to službeno ticanje obale službenog porta na liniji 505 ! I nema vitra!

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here