O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Bugarski bulker pod istragom ITF-a i australskih vlasti: Zanemarivanje posade, neisplata plaća, loši uvjeti na brodu…

Objavljen je demantij ovog članka pod navodima da informacije nisu istinite, možete ga pročitati ovdje.

Međunarodna federacija transportnih radnika (ITF) izvještava da surađuje s vlastima u Australiji na rješavanju slučaja zanemarivanja posade, neisplaćivanja plaća i loših uvjeta na brodu za rasute terete u bugarskom vlasništvu. Prema sindikatu, brod je zadržan u Gladstoneu od strane Australskih graničnih snaga, najmanje do 13. svibnja, piše The Maritime Executive.

Brod Eleen Sofia od 55.400 DWT, registriran je u Liberiji. Prema ITF-u, njihov australski inspektorat pomno nadzire brod i često ga pregledava. Oni tvrde da brod izgrađen 2008. sadrži lošu evidenciju životnih uvjeta na brodu i povijest neisplaćivanja plaća posadi. Pregledom evidencije utvrđeno je da je u New Orleansu 2022. godine brod već zadržala američka obalna straža, i to na 10 dana zbog sigurnosnih nedostataka.

“Inspektori ITF-a susreli su se s ovim brodom u brojnim australskim lukama kako bi provjerili dobrobit i sigurnost posade, pregledali evidenciju plaćanja i proveli standarde Konvencije o radu u pomorstvu za opskrbu na brodu”, rekao je koordinator australskog inspektorata, Ian Bray.

ITF tvrdi da je krajem travnja otkrio da su zalihe na brodu potrošene ostavljajući posadu bez pristupa hrani. Tvrde da vlasnik broda opetovano nije napravio popravak broda i da brod ima evidenciju lošeg održavanja i nepodnošljivih životnih uvjeta za svoju posadu. Navode da je brod, dok je bio usidren u Bangladešu, bio bez klima uređaja u kabinama za posadu više od tri mjeseca, navodi The Maritime Executive.

ITF također kaže da ima neodgovorena pitanja o nestanku i pretpostavljenoj smrti brodskog kuhara, koji je nestao s broda dok se nalazio na sidrištu u Južnoj Kini.

U veljači 2024., ITF je saznao za zaostale, tj. neisplaćene plaće dok je brod Eleen Sofia bio usidren u Port Adelaideu, a kasnije u Portlandu, Victoria. ITF izvješćuje da je njegov Inspektorat u to vrijeme uspio utjecati na isplatu plaća i nedostatak namirnica, ali kad je brod napustio Australiju i proveo neko vrijeme u drugim lukama, prije povratka u Australiju, isti problemi su ponovno identificirani od australskog inspektorata.

ITF blisko surađuje s regulatorima, Australskim graničnim snagama i lokalnim lučkim vlastima u Queenslandu kako bi osigurao da posada koja ostane na brodu ima pristup pristojnim, zdravim životnim uvjetima, dopustu na obali, medicinskoj njezi i potencijalno repatrijaciji dok se rješavaju problemi s brodom.

Australija ima dobre rezultate u provedbi s nultom tolerancijom prema kršenju Konvencije o pomorskom radu i sigurnosnim pitanjima. Oni često zabranjuju brodovima pristup australskim lukama kao dio njihove provedbe međunarodnih propisa.

Objavljen je demantij ovog članka pod navodima da informacije nisu istinite, možete ga pročitati ovdje.

Međunarodna federacija transportnih radnika (ITF) izvještava da surađuje s vlastima u Australiji na rješavanju slučaja zanemarivanja posade, neisplaćivanja plaća i loših uvjeta na brodu za rasute terete u bugarskom vlasništvu. Prema sindikatu, brod je zadržan u Gladstoneu od strane Australskih graničnih snaga, najmanje do 13. svibnja, piše The Maritime Executive.

Brod Eleen Sofia od 55.400 DWT, registriran je u Liberiji. Prema ITF-u, njihov australski inspektorat pomno nadzire brod i često ga pregledava. Oni tvrde da brod izgrađen 2008. sadrži lošu evidenciju životnih uvjeta na brodu i povijest neisplaćivanja plaća posadi. Pregledom evidencije utvrđeno je da je u New Orleansu 2022. godine brod već zadržala američka obalna straža, i to na 10 dana zbog sigurnosnih nedostataka.

“Inspektori ITF-a susreli su se s ovim brodom u brojnim australskim lukama kako bi provjerili dobrobit i sigurnost posade, pregledali evidenciju plaćanja i proveli standarde Konvencije o radu u pomorstvu za opskrbu na brodu”, rekao je koordinator australskog inspektorata, Ian Bray.

ITF tvrdi da je krajem travnja otkrio da su zalihe na brodu potrošene ostavljajući posadu bez pristupa hrani. Tvrde da vlasnik broda opetovano nije napravio popravak broda i da brod ima evidenciju lošeg održavanja i nepodnošljivih životnih uvjeta za svoju posadu. Navode da je brod, dok je bio usidren u Bangladešu, bio bez klima uređaja u kabinama za posadu više od tri mjeseca, navodi The Maritime Executive.

ITF također kaže da ima neodgovorena pitanja o nestanku i pretpostavljenoj smrti brodskog kuhara, koji je nestao s broda dok se nalazio na sidrištu u Južnoj Kini.

U veljači 2024., ITF je saznao za zaostale, tj. neisplaćene plaće dok je brod Eleen Sofia bio usidren u Port Adelaideu, a kasnije u Portlandu, Victoria. ITF izvješćuje da je njegov Inspektorat u to vrijeme uspio utjecati na isplatu plaća i nedostatak namirnica, ali kad je brod napustio Australiju i proveo neko vrijeme u drugim lukama, prije povratka u Australiju, isti problemi su ponovno identificirani od australskog inspektorata.

ITF blisko surađuje s regulatorima, Australskim graničnim snagama i lokalnim lučkim vlastima u Queenslandu kako bi osigurao da posada koja ostane na brodu ima pristup pristojnim, zdravim životnim uvjetima, dopustu na obali, medicinskoj njezi i potencijalno repatrijaciji dok se rješavaju problemi s brodom.

Australija ima dobre rezultate u provedbi s nultom tolerancijom prema kršenju Konvencije o pomorskom radu i sigurnosnim pitanjima. Oni često zabranjuju brodovima pristup australskim lukama kao dio njihove provedbe međunarodnih propisa.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video