O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

“Methatug”: Luka Antwerpen-Bruges predstavila prvi tegljač na metanol na svijetu

Luka Antwerpen-Bruges predstavila je prvi tegljač na metanol na svijetu, Methatug, kao dio svog cilja da postane klimatski neutralna do 2050. godine, piše gCaptain.

Metanol, čisto gorivo koje se može proizvesti iz obnovljivih izvora, pruža niže emisije štetnih plinova i može se koristiti i u novim i u prilagođenim brodovima. Projekt Methatug dio je europske inicijative FASTWATER, koju financira program Horizon 2020, a čiji je cilj prikazati metanol kao održivo gorivo za brodsku industriju.

Methatug, s vučom od 50 tona, može pohraniti 12.000 litara metanola, osiguravajući dovoljno goriva za dva tjedna rada. Tegljač ima dual fuel motor s pogonom i na metanol i na tradicionalno gorivo, ističe gCaptain.

Luka Antwerpen-Bruges je peta najveća luka za bunkere na svijetu. Cilj joj je postati “luka s više vrsta goriva”, gdje brodovi za unutarnju i pomorsku plovidbu mogu skladištiti ne samo konvencionalna, već i alternativna goriva s niskim udjelom ugljika, poput metanola, vodika ili električne energije. Luka je ranije ove godine obilježila svoje prvo opskrbljivanje broda metanolom s Maerskovim zelenim kontejnerskim brodom na metanol, Ane Maersk. U prosincu je luka svjedočila porinuću prvog tegljača na vodikov pogon na svijetu, Hydrotug 1, u partnerstvu s belgijskom brodarskom grupom CMB.TECH.

“Zajedno s našim partnerima, pioniri smo s inovativnim tehnologijama za prijelaz na alternativne i obnovljive izvore energije”, rekao je Jacques Vandermeiren, izvršni direktor luke Antwerpen-Bruges.

Methatug je novi i bitan korak u našim nastojanjima da vlastitu flotu učinimo zelenijom i klimatski neutralnom do 2050. godine. Zahvaljujući projektima kao što je ovaj, utiremo put i nadamo se da ćemo biti primjer i izvor inspiracije za druge luke”, istaknuo je.

Luka Antwerpen-Bruges predstavila je prvi tegljač na metanol na svijetu, Methatug, kao dio svog cilja da postane klimatski neutralna do 2050. godine, piše gCaptain.

Metanol, čisto gorivo koje se može proizvesti iz obnovljivih izvora, pruža niže emisije štetnih plinova i može se koristiti i u novim i u prilagođenim brodovima. Projekt Methatug dio je europske inicijative FASTWATER, koju financira program Horizon 2020, a čiji je cilj prikazati metanol kao održivo gorivo za brodsku industriju.

Methatug, s vučom od 50 tona, može pohraniti 12.000 litara metanola, osiguravajući dovoljno goriva za dva tjedna rada. Tegljač ima dual fuel motor s pogonom i na metanol i na tradicionalno gorivo, ističe gCaptain.

Luka Antwerpen-Bruges je peta najveća luka za bunkere na svijetu. Cilj joj je postati “luka s više vrsta goriva”, gdje brodovi za unutarnju i pomorsku plovidbu mogu skladištiti ne samo konvencionalna, već i alternativna goriva s niskim udjelom ugljika, poput metanola, vodika ili električne energije. Luka je ranije ove godine obilježila svoje prvo opskrbljivanje broda metanolom s Maerskovim zelenim kontejnerskim brodom na metanol, Ane Maersk. U prosincu je luka svjedočila porinuću prvog tegljača na vodikov pogon na svijetu, Hydrotug 1, u partnerstvu s belgijskom brodarskom grupom CMB.TECH.

“Zajedno s našim partnerima, pioniri smo s inovativnim tehnologijama za prijelaz na alternativne i obnovljive izvore energije”, rekao je Jacques Vandermeiren, izvršni direktor luke Antwerpen-Bruges.

Methatug je novi i bitan korak u našim nastojanjima da vlastitu flotu učinimo zelenijom i klimatski neutralnom do 2050. godine. Zahvaljujući projektima kao što je ovaj, utiremo put i nadamo se da ćemo biti primjer i izvor inspiracije za druge luke”, istaknuo je.

Intervju

Kolumna

Lifestyle

Foto / video