O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Hapag-Lloyd krstio novog giganta od 23.600 TEU s dual-fuel pogonom

Njemački brodar Hapag – Lloyd održao je ceremoniju krštenja svog novog kontejnerskog broda Damietta Express s dual-fuel motorom s pogonom na ukapljeni prirodni plin (LNG).

Kako piše Offshore Energy, ceremonija se održala u brodogradilištu Hanwha Ocean u Južnoj Koreji 24. svibnja 2024. Brod dug 400 metara peti je brod koji se pridružio tvrtkinoj seriji klase Hamburg Express.

“Sa svojim naprednim i učinkovitim dual fuel motorima, energetski učinkovitim dizajnom i brojnim inovativnim značajkama, Damietta Express je pažljivo izrađena kako bi zadovoljila današnje zahtjeve i pomogla nam na našem putu naprijed u budućnost punu izazova”, komentirao je Mark Frese, financijski direktor (CFO) Hapag-Lloyda.

Prvi kontejneraš u ovoj klasi, Berlin Express, imenovan je u listopadu prošle godine.

Nova klasa brodova dat će važan doprinos naporima Hapag-Lloyda da upravlja cjelokupnom svojom flotom na klimatski neutralan način do 2045. godine, prema brodovlasniku.

Zahvaljujući njihovoj novoj dual fuel tehnologiji, moć će raditi koristeći nefosilna goriva kao što su bio-metan i e-metan, i pritom stvarati gotovo nikakve emisije CO2.

Za sada će se koristiti prirodni ukapljeni plin koji bi trebao smanjiti emisiju CO2 za 25%, a emisiju čađe za 95%. Osim toga, napredne komponente, poput optimiziranog trupa i visokoučinkovitog propelera, pomoći će plovilima da smanje potrošnju goriva, a time i emisije stakleničkih plinova.

Njemački brodar Hapag – Lloyd održao je ceremoniju krštenja svog novog kontejnerskog broda Damietta Express s dual-fuel motorom s pogonom na ukapljeni prirodni plin (LNG).

Kako piše Offshore Energy, ceremonija se održala u brodogradilištu Hanwha Ocean u Južnoj Koreji 24. svibnja 2024. Brod dug 400 metara peti je brod koji se pridružio tvrtkinoj seriji klase Hamburg Express.

“Sa svojim naprednim i učinkovitim dual fuel motorima, energetski učinkovitim dizajnom i brojnim inovativnim značajkama, Damietta Express je pažljivo izrađena kako bi zadovoljila današnje zahtjeve i pomogla nam na našem putu naprijed u budućnost punu izazova”, komentirao je Mark Frese, financijski direktor (CFO) Hapag-Lloyda.

Prvi kontejneraš u ovoj klasi, Berlin Express, imenovan je u listopadu prošle godine.

Nova klasa brodova dat će važan doprinos naporima Hapag-Lloyda da upravlja cjelokupnom svojom flotom na klimatski neutralan način do 2045. godine, prema brodovlasniku.

Zahvaljujući njihovoj novoj dual fuel tehnologiji, moć će raditi koristeći nefosilna goriva kao što su bio-metan i e-metan, i pritom stvarati gotovo nikakve emisije CO2.

Za sada će se koristiti prirodni ukapljeni plin koji bi trebao smanjiti emisiju CO2 za 25%, a emisiju čađe za 95%. Osim toga, napredne komponente, poput optimiziranog trupa i visokoučinkovitog propelera, pomoći će plovilima da smanje potrošnju goriva, a time i emisije stakleničkih plinova.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here