O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Hoće li talijanski brodar i ove godine biti zainteresiran za trajektnu liniju Zadar-Preko, dok Jadrolinija vraća Oleu umjesto Dore?

Kako se povijest ponavlja, tako postoji mogućnost da na najprometniju trajektnu liniju Zadar (Gaženica) – Preko opet dođe talijanska brodarska kompanija, koja lani kako je došla tako je i pošla, piše 057info.

Prošle godine, Agencija za obalni linijski pomorski promet donijela je rješenje kojim je tvrtki Caronte & Tourist Isole Minori S.p.A sa Sicilije bilo odobreno upravljanje ovom trajektnom linijom na razdoblje od godinu dana.

Ove godine, ista agencija sa sjedištem u Splitu objavila je javni poziv za održavanje te linije po komercijalnim uvjetima, što znači bez državne subvencije, ali uz iste uvjete javne usluge – broj vožnji i cijene prijevoza. Izvan sezone karta bi koštala 2,80 eura, a u sezoni 3,80 eura. Prema cijenama karata objavljenima na stranici Putovnica.net, Jadrolinija na istoj, ali subvencioniranoj liniji, ima cijene 2,52 eura izvan sezone i 3,45 eura u sezoni.

Kako prenosi 057info, javni poziv potpisan je 21. svibnja, s rokom od 20 dana za slanje pisma namjere. Na stranici Agencije objavljen je 4. lipnja!?

Ova linija sada se naziva RO-RO putnički promet, prema europskim regulacijama. Ista ta Europa brani subvencioniranje linija od državnog interesa, pa im je neshvatljivo da na istoj liniji Zadar – Preko postoji brodska linija iz gradske luke i trajektna linija iz Gaženice.

Agencija je stoga Jadroliniji prepustila tu liniju po komercijalnim cijenama za koju su lani karte bile skuplje nego s trajektom iz Gaženice, a onda su pod pritiskom javnosti izjednačili cijene prijevoza.

Nažalost, zadarsko područje i dalje dobiva najlošije brodove od Jadrolinije, pa je tako Doru zamijenila Olea. Olea, prvi i najstariji katamaran koji je maknut s linije za Božavu, trebao je biti zamijenjen novijim brodovima, ali Jadrolinija ih još nije nabavila. Lani je raspisan natječaj za dva polovna katamarana koja bi zamijenila Oleu i Tijat, ali ishod tog natječaja javnosti nije poznat.

Kako se povijest ponavlja, tako postoji mogućnost da na najprometniju trajektnu liniju Zadar (Gaženica) – Preko opet dođe talijanska brodarska kompanija, koja lani kako je došla tako je i pošla, piše 057info.

Prošle godine, Agencija za obalni linijski pomorski promet donijela je rješenje kojim je tvrtki Caronte & Tourist Isole Minori S.p.A sa Sicilije bilo odobreno upravljanje ovom trajektnom linijom na razdoblje od godinu dana.

Ove godine, ista agencija sa sjedištem u Splitu objavila je javni poziv za održavanje te linije po komercijalnim uvjetima, što znači bez državne subvencije, ali uz iste uvjete javne usluge – broj vožnji i cijene prijevoza. Izvan sezone karta bi koštala 2,80 eura, a u sezoni 3,80 eura. Prema cijenama karata objavljenima na stranici Putovnica.net, Jadrolinija na istoj, ali subvencioniranoj liniji, ima cijene 2,52 eura izvan sezone i 3,45 eura u sezoni.

Kako prenosi 057info, javni poziv potpisan je 21. svibnja, s rokom od 20 dana za slanje pisma namjere. Na stranici Agencije objavljen je 4. lipnja!?

Ova linija sada se naziva RO-RO putnički promet, prema europskim regulacijama. Ista ta Europa brani subvencioniranje linija od državnog interesa, pa im je neshvatljivo da na istoj liniji Zadar – Preko postoji brodska linija iz gradske luke i trajektna linija iz Gaženice.

Agencija je stoga Jadroliniji prepustila tu liniju po komercijalnim cijenama za koju su lani karte bile skuplje nego s trajektom iz Gaženice, a onda su pod pritiskom javnosti izjednačili cijene prijevoza.

Nažalost, zadarsko područje i dalje dobiva najlošije brodove od Jadrolinije, pa je tako Doru zamijenila Olea. Olea, prvi i najstariji katamaran koji je maknut s linije za Božavu, trebao je biti zamijenjen novijim brodovima, ali Jadrolinija ih još nije nabavila. Lani je raspisan natječaj za dva polovna katamarana koja bi zamijenila Oleu i Tijat, ali ishod tog natječaja javnosti nije poznat.

HTML Code here

Intervju

Kolumna

HTML Code here

Lifestyle

Foto / video