O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Putovi do Usklađenosti s FuelEU Maritime: Pay to play, Pooling ili Zaduživanje?

Brodovlasnici i manageri brodova imaju nekoliko opcija za usklađivanje s FuelEU Maritime regulativom koja stupa na snagu 1. siječnja 2025. godine. Međutim, svaka opcija dolazi s povećanjem izvještavanja, prikupljanja podataka i verifikacije, piše Splash247.com.

Pay to Play Prva opcija je ‘pay to play‘, što znači tretirati kazne FuelEU Maritime kao CO2 porez bez pokušaja smanjenja ugljičnog otiska broda. Iako ovo može biti jedina tehnički izvediva opcija za jednokratna putovanja unutar EU, treba uzeti u obzir da godišnje povećanje kazni od 10% čini ovu strategiju dugoročno skupom. Kazna iznosi 2400 eura po toni HFO ekvivalenta. Na primjer, plovilo koje troši 1000 tona HFO na EU putovanjima u 2025. godini bit će kažnjeno s oko 59.000 eura.

Pooling Druga opcija je “poolanje” neusklađenih brodova s prekomjerno usklađenim brodovima kako bi se postigla agregatna usklađenost. Ovo se može postići s brodovima iz iste flote ili s brodovima drugih vlasnika. Pool konfiguracije mogu se mijenjati svake godine. Da bi se postigla usklađenost, 2,6% mase goriva može se zamijeniti e-metanolom proizvedenim iz obnovljivih izvora, ili 3,2% mase goriva s B100 biodizelom. Da bi e-metanol bio jeftiniji od kazni, njegova cijena mora biti ispod 2250 eura po toni, dok za B100 cijena mora biti ispod 1840 eura po toni.

Zaduživanje Treća opcija je zaduživanje od buduće očekivane prekomjerne usklađenosti. Ova opcija dolazi s kamatnom stopom od 10%, ali može vlasnicima dati više vremena za odlučivanje o strategiji usklađenosti od 2026. nadalje.

Ključni problem za FuelEU Maritime je značajan porast složenosti izvještavanja. Brodovi će morati pratiti koje su gorivo konzumirali svaki dan i koji potrošač je koristio koje gorivo. Uz tradicionalna goriva kao što su HFO i LFO, potrebno je povezati svako konzumirano gorivo s “bunker delivery note” (BDN). Za e-goriva i biogoriva, mora se referencirati Proof of Sustainability kako bi verifikatori mogli potvrditi prijavljene emisije.

DNV je razvio ažuriranu metodu izvještavanja temeljem BDN-a za svoj industrijski standard za operativne podatke brodova. Software će pružati podatke u ovom formatu putem javnog API-ja za sve svoje klijente, osiguravajući da se operateri mogu usredotočiti na svoj posao, a ne na ručno provjeravanje i ispravke podataka.

Cilj je stvoriti jedinstveni izvor istine. Podaci prijavljeni i verificirani u našim sustavima neće zahtijevati ručne provjere i ispravke, osiguravajući da brodarske tvrtke mogu koristiti ove podatke za donošenje odluka o usklađenosti. Na taj način, vlasnici brodova mogu se usredotočiti na ono što najbolje rade, dok im mi pomažemo u odabiru putova prema usklađenosti s FuelEU Maritime regulativom“, kažu iz DNV-a.

Brodovlasnici i manageri brodova imaju nekoliko opcija za usklađivanje s FuelEU Maritime regulativom koja stupa na snagu 1. siječnja 2025. godine. Međutim, svaka opcija dolazi s povećanjem izvještavanja, prikupljanja podataka i verifikacije, piše Splash247.com.

Pay to Play Prva opcija je ‘pay to play‘, što znači tretirati kazne FuelEU Maritime kao CO2 porez bez pokušaja smanjenja ugljičnog otiska broda. Iako ovo može biti jedina tehnički izvediva opcija za jednokratna putovanja unutar EU, treba uzeti u obzir da godišnje povećanje kazni od 10% čini ovu strategiju dugoročno skupom. Kazna iznosi 2400 eura po toni HFO ekvivalenta. Na primjer, plovilo koje troši 1000 tona HFO na EU putovanjima u 2025. godini bit će kažnjeno s oko 59.000 eura.

Pooling Druga opcija je “poolanje” neusklađenih brodova s prekomjerno usklađenim brodovima kako bi se postigla agregatna usklađenost. Ovo se može postići s brodovima iz iste flote ili s brodovima drugih vlasnika. Pool konfiguracije mogu se mijenjati svake godine. Da bi se postigla usklađenost, 2,6% mase goriva može se zamijeniti e-metanolom proizvedenim iz obnovljivih izvora, ili 3,2% mase goriva s B100 biodizelom. Da bi e-metanol bio jeftiniji od kazni, njegova cijena mora biti ispod 2250 eura po toni, dok za B100 cijena mora biti ispod 1840 eura po toni.

Zaduživanje Treća opcija je zaduživanje od buduće očekivane prekomjerne usklađenosti. Ova opcija dolazi s kamatnom stopom od 10%, ali može vlasnicima dati više vremena za odlučivanje o strategiji usklađenosti od 2026. nadalje.

Ključni problem za FuelEU Maritime je značajan porast složenosti izvještavanja. Brodovi će morati pratiti koje su gorivo konzumirali svaki dan i koji potrošač je koristio koje gorivo. Uz tradicionalna goriva kao što su HFO i LFO, potrebno je povezati svako konzumirano gorivo s “bunker delivery note” (BDN). Za e-goriva i biogoriva, mora se referencirati Proof of Sustainability kako bi verifikatori mogli potvrditi prijavljene emisije.

DNV je razvio ažuriranu metodu izvještavanja temeljem BDN-a za svoj industrijski standard za operativne podatke brodova. Software će pružati podatke u ovom formatu putem javnog API-ja za sve svoje klijente, osiguravajući da se operateri mogu usredotočiti na svoj posao, a ne na ručno provjeravanje i ispravke podataka.

Cilj je stvoriti jedinstveni izvor istine. Podaci prijavljeni i verificirani u našim sustavima neće zahtijevati ručne provjere i ispravke, osiguravajući da brodarske tvrtke mogu koristiti ove podatke za donošenje odluka o usklađenosti. Na taj način, vlasnici brodova mogu se usredotočiti na ono što najbolje rade, dok im mi pomažemo u odabiru putova prema usklađenosti s FuelEU Maritime regulativom“, kažu iz DNV-a.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here