O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

MSC Preuzima Vodeću Poziciju: Dostigli Maersk i Hapag-Lloydovu “Gemini Cooperation” Flotu

Tvrtka Mediterranean Shipping Co (MSC), koju je osnovao Gianluigi Aponte, prva je brodarska linija koja je dostigla 20% globalnog tržišnog udjela. To je uspjela od kada je Maersk privremeno dosegao tu razinu početkom 2018. godine. MSC je sada na korak od toga da postane prva prijevoznička tvrtka na svijetu koja upravlja flotom većom od 6 milijuna TEU, s isporukom jednog megamax broda, piše Splash247.

MSC je izgradio dovoljnu kritičnu masu za samostalno djelovanje od sljedeće godine. U međuvremenu, Maersk je udružio snage s Hapag-Lloydom kako bi formirali Gemini Cooperation, koja će započeti s radom u veljači 2025. godine.

Analitičari iz Alphaliner-a predviđaju da će tržišni udio MSC-a biti jednak kombiniranom tržišnom udjelu Maerska i Hapag-Lloyda kada Gemini Cooperation počne s radom.

MSC-u je od osnutka 1970. godine trebalo oko 37 godina da dostigne kapacitet flote od 1 milijun TEU. Samo četiri i pol godine kasnije, premašio je 2 milijuna TEU. Do početka 2022. godine, MSC je pretekao Maersk kao najveći svjetski prijevoznik zahvaljujući rekordnim narudžbama novih brodova i kupovinama rabljenih brodova tijekom 2020-ih.

Danska konzultantska tvrtka Sea-Intelligence projicirala je rang listu top 10 brodarskih linija za travanj 2026., uzimajući u obzir narudžbe, vraćanje charter brodova i prodaju rabljenih brodova.

MSC će znatno povećati svoju prednost nad drugim najvećim prijevoznikom – CMA CGM, dok će Maersk biti treći najveći prijevoznik na svijetu,” navodi Sea-Intelligence.

Do travnja 2026. godine, MSC će imati flotu s više od 7 milijuna TEU.

MSC, koji je također poznat u sektoru krstarenja, diversificirao je svoje poslovanje posljednjih godina zahvaljujući rekordnoj dobiti, ulažući u zrakoplove, logističke tvrtke, novine, tegljače i prijevoznike automobila.

Tvrtka Mediterranean Shipping Co (MSC), koju je osnovao Gianluigi Aponte, prva je brodarska linija koja je dostigla 20% globalnog tržišnog udjela. To je uspjela od kada je Maersk privremeno dosegao tu razinu početkom 2018. godine. MSC je sada na korak od toga da postane prva prijevoznička tvrtka na svijetu koja upravlja flotom većom od 6 milijuna TEU, s isporukom jednog megamax broda, piše Splash247.

MSC je izgradio dovoljnu kritičnu masu za samostalno djelovanje od sljedeće godine. U međuvremenu, Maersk je udružio snage s Hapag-Lloydom kako bi formirali Gemini Cooperation, koja će započeti s radom u veljači 2025. godine.

Analitičari iz Alphaliner-a predviđaju da će tržišni udio MSC-a biti jednak kombiniranom tržišnom udjelu Maerska i Hapag-Lloyda kada Gemini Cooperation počne s radom.

MSC-u je od osnutka 1970. godine trebalo oko 37 godina da dostigne kapacitet flote od 1 milijun TEU. Samo četiri i pol godine kasnije, premašio je 2 milijuna TEU. Do početka 2022. godine, MSC je pretekao Maersk kao najveći svjetski prijevoznik zahvaljujući rekordnim narudžbama novih brodova i kupovinama rabljenih brodova tijekom 2020-ih.

Danska konzultantska tvrtka Sea-Intelligence projicirala je rang listu top 10 brodarskih linija za travanj 2026., uzimajući u obzir narudžbe, vraćanje charter brodova i prodaju rabljenih brodova.

MSC će znatno povećati svoju prednost nad drugim najvećim prijevoznikom – CMA CGM, dok će Maersk biti treći najveći prijevoznik na svijetu,” navodi Sea-Intelligence.

Do travnja 2026. godine, MSC će imati flotu s više od 7 milijuna TEU.

MSC, koji je također poznat u sektoru krstarenja, diversificirao je svoje poslovanje posljednjih godina zahvaljujući rekordnoj dobiti, ulažući u zrakoplove, logističke tvrtke, novine, tegljače i prijevoznike automobila.