O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Završetak Spajanja: TNG Pripojena Tankerskoj plovidbi

Od početka mjeseca, Tankerska Next Generation d.d. (TNG) prestala je postojati kao zasebna kompanija, naime pripojena je društvu Tankerska plovidba d.d., prethodnom stopostotnom vlasniku TNG-a. Prema riječima predsjednika Uprave Tankerske plovidbe, Maria Pavića, spajanje dviju kompanija bilo je logičan i očekivan korak s obzirom na vlasničku strukturu i sjedište na istoj adresi, piše Zadarski List.

Formalno su to bile dvije kompanije, što je značilo dvostruke financijske izvještaje i druge administrativne zahtjeve. Ovim potezom smanjuju se bespotrebni izdaci i administrativna složenost.

TNG je kao burzovna kompanija dokazala sposobnost prikupljanja kapitala i učinkovito upravljanje istim. Preuzimanje tih postignuća od strane Tankerske plovidbe predstavlja kontinuitet u uspješnom poslovanju.

Uprava Atlantske plovidbe, u kojoj Tankerska plovidba ima 71,16% udjela, također je doživjela promjene. Novi članovi Upravnog odbora postali su Mario Pavić i Nikola Koščica, dok je Igor Bilbija ostao treći član. Na prvoj sjednici u novom sastavu, Pavić je izabran za predsjednika Upravnog odbora, a Koščica za zamjenika. Izvršni direktori ostali su nepromijenjeni, s Markom Domijanom na čelu.

Pavić naglašava da spajanje otvara novo poglavlje, omogućujući Tankerskoj plovidbi direktan utjecaj na Atlantsku plovidbu. U skladu s monističkim sustavom upravljanja Atlantske plovidbe, ovlasti Upravnog odbora su znatno veće nego u dualističkom sustavu. Planirane su promjene statuta, uključujući otkup vlastitih dionica i potencijalnu dokapitalizaciju do 50% postojećeg temeljnog kapitala u narednih pet godina.

Geopolitička situacija u svijetu značajno utječe na poslovanje. Tankerska plovidba svjesno izbjegava plovidbu kroz Crveno more i druga visoko rizična područja, prioritet dajući sigurnosti posade i zakonitosti poslovanja. Pavić naglašava važnost provjere ugovornih strana i poštivanja međunarodnih sankcija.

U matici Tankerske nema problema s radnom snagom, a takva se situacija očekuje i u budućnosti. Časnički kadar u floti Tankerske čine Hrvati, dok nečasnički kadar čine Indonežani, Gruzijci i Ukrajinci. U Turisthotelu, dijelu grupacije Tankerske plovidbe, zaposleno je oko 800 radnika tijekom sezone, uključujući sezonske radnike iz Srbije, BiH, Makedonije, Nepala, Filipina i Ukrajine.

Atlantska plovidba se već ranije okrenula stranoj posadi, pa dio časničkog kadra čine stranci, dok glavnu stranu posadu čine Filipinci, a otprilike polovina pomoraca su Hrvati.

Tankerska plovidba planira kontinuirano obnavljanje flote s ciljem energetske učinkovitosti. Novi brodovi troše manje goriva i emitiraju manje štetnih plinova.Iako brodovi na metanol i amonij postaju sve prisutniji, njihova infrastruktura je još uvijek ograničena. Dugoročno, Tankerska će pratiti razvoj tehnologije i prilagoditi se najboljim opcijama za okoliš.

Tankerska plovidba se također uključila u obalni linijski prijevoz na Jadranu putem TP linea, s tri katamarana na ključnim linijama. Očekuju se natječaji za 12 državnih katamaranskih linija na koje će TP line aplicirati, a rezultati ove sezone pokazat će komercijalni potencijal linija.

Sjedinjenje Tankerska Next Generation i Tankerske plovidbe predstavlja strateški zaokret s ciljem postizanja operativne učinkovitosti, financijske stabilnosti i jačanja tržišne pozicije. S naglaskom na sigurnost, energetski učinkovitu flotu i prilagodbu geopolitičkim izazovima, Tankerska plovidba nastavlja svoju plovidbu prema uspjehu, usklađujući svoje vrijednosti i ciljeve s potrebama modernog tržišta.

Od početka mjeseca, Tankerska Next Generation d.d. (TNG) prestala je postojati kao zasebna kompanija, naime pripojena je društvu Tankerska plovidba d.d., prethodnom stopostotnom vlasniku TNG-a. Prema riječima predsjednika Uprave Tankerske plovidbe, Maria Pavića, spajanje dviju kompanija bilo je logičan i očekivan korak s obzirom na vlasničku strukturu i sjedište na istoj adresi, piše Zadarski List.

Formalno su to bile dvije kompanije, što je značilo dvostruke financijske izvještaje i druge administrativne zahtjeve. Ovim potezom smanjuju se bespotrebni izdaci i administrativna složenost.

TNG je kao burzovna kompanija dokazala sposobnost prikupljanja kapitala i učinkovito upravljanje istim. Preuzimanje tih postignuća od strane Tankerske plovidbe predstavlja kontinuitet u uspješnom poslovanju.

Uprava Atlantske plovidbe, u kojoj Tankerska plovidba ima 71,16% udjela, također je doživjela promjene. Novi članovi Upravnog odbora postali su Mario Pavić i Nikola Koščica, dok je Igor Bilbija ostao treći član. Na prvoj sjednici u novom sastavu, Pavić je izabran za predsjednika Upravnog odbora, a Koščica za zamjenika. Izvršni direktori ostali su nepromijenjeni, s Markom Domijanom na čelu.

Pavić naglašava da spajanje otvara novo poglavlje, omogućujući Tankerskoj plovidbi direktan utjecaj na Atlantsku plovidbu. U skladu s monističkim sustavom upravljanja Atlantske plovidbe, ovlasti Upravnog odbora su znatno veće nego u dualističkom sustavu. Planirane su promjene statuta, uključujući otkup vlastitih dionica i potencijalnu dokapitalizaciju do 50% postojećeg temeljnog kapitala u narednih pet godina.

Geopolitička situacija u svijetu značajno utječe na poslovanje. Tankerska plovidba svjesno izbjegava plovidbu kroz Crveno more i druga visoko rizična područja, prioritet dajući sigurnosti posade i zakonitosti poslovanja. Pavić naglašava važnost provjere ugovornih strana i poštivanja međunarodnih sankcija.

U matici Tankerske nema problema s radnom snagom, a takva se situacija očekuje i u budućnosti. Časnički kadar u floti Tankerske čine Hrvati, dok nečasnički kadar čine Indonežani, Gruzijci i Ukrajinci. U Turisthotelu, dijelu grupacije Tankerske plovidbe, zaposleno je oko 800 radnika tijekom sezone, uključujući sezonske radnike iz Srbije, BiH, Makedonije, Nepala, Filipina i Ukrajine.

Atlantska plovidba se već ranije okrenula stranoj posadi, pa dio časničkog kadra čine stranci, dok glavnu stranu posadu čine Filipinci, a otprilike polovina pomoraca su Hrvati.

Tankerska plovidba planira kontinuirano obnavljanje flote s ciljem energetske učinkovitosti. Novi brodovi troše manje goriva i emitiraju manje štetnih plinova.Iako brodovi na metanol i amonij postaju sve prisutniji, njihova infrastruktura je još uvijek ograničena. Dugoročno, Tankerska će pratiti razvoj tehnologije i prilagoditi se najboljim opcijama za okoliš.

Tankerska plovidba se također uključila u obalni linijski prijevoz na Jadranu putem TP linea, s tri katamarana na ključnim linijama. Očekuju se natječaji za 12 državnih katamaranskih linija na koje će TP line aplicirati, a rezultati ove sezone pokazat će komercijalni potencijal linija.

Sjedinjenje Tankerska Next Generation i Tankerske plovidbe predstavlja strateški zaokret s ciljem postizanja operativne učinkovitosti, financijske stabilnosti i jačanja tržišne pozicije. S naglaskom na sigurnost, energetski učinkovitu flotu i prilagodbu geopolitičkim izazovima, Tankerska plovidba nastavlja svoju plovidbu prema uspjehu, usklađujući svoje vrijednosti i ciljeve s potrebama modernog tržišta.