O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Safety izazovi na moru: 788 poziva u pomoć obilježilo 2023.

Kako prenosi Safety4Sea, a prema izvješću tvrtke Inmarsat Maritime “Budućnost pomorske sigurnosti 2024.”, pozivi u pomoć putem GMDSS-a smanjeni su za 7,6% u 2023. u odnosu na prethodnu godinu. Unatoč ovom padu, sustav je aktiviran u 788 slučajeva, što je blizu šestogodišnjeg prosjeka od 799 poziva godišnje. Ovi podaci naglašavaju stalne izazove u pomorskoj sigurnosti i potrebu za daljnjim poboljšanjima.

Analiza Poziva u Pomoć u 2023.

Distribucija primljenih poziva tijekom 2023. godine (slika ispod), odražava glavne trgovačke rute i ukazuje na važnost geografskih uskih grla poput tjesnaca Malacca i Singapur, Gibraltara i Sueskog kanala. Pomorska industrija se suočava s novim sigurnosnim rizicima zbog prelaska na održivija goriva i eskalirajućih geopolitičkih napetosti, što zahtijeva pojačane napore za preventivnu sigurnost.

Foto: Inmarsat/Safety4Sea

U 2023. godini, tankeri su predvodili statistiku s 159 poziva u pomoć. Bulkeri su bili drugi po broju poziva, s ukupno 105, dok su ostali teretni brodovi imali 77 poziva. Plinaši su zabilježili 86 poziva, a kontejnerski brodovi 85 poziva.

Brodovi do 5000 GT-a činili su značajan dio poziva u pomoć, s udjelom od 21,6% ukupnih poziva u 2023. godini. Brodovi starosti između 11-12 godina bili su odgovorni za najveći broj poziva, što ukazuje na potencijalne izazove povezane sa starenjem flote.

Foto: Inmarsat/Safety4Sea

Kako prenosi Safety4Sea, a prema izvješću tvrtke Inmarsat Maritime “Budućnost pomorske sigurnosti 2024.”, pozivi u pomoć putem GMDSS-a smanjeni su za 7,6% u 2023. u odnosu na prethodnu godinu. Unatoč ovom padu, sustav je aktiviran u 788 slučajeva, što je blizu šestogodišnjeg prosjeka od 799 poziva godišnje. Ovi podaci naglašavaju stalne izazove u pomorskoj sigurnosti i potrebu za daljnjim poboljšanjima.

Analiza Poziva u Pomoć u 2023.

Distribucija primljenih poziva tijekom 2023. godine (slika ispod), odražava glavne trgovačke rute i ukazuje na važnost geografskih uskih grla poput tjesnaca Malacca i Singapur, Gibraltara i Sueskog kanala. Pomorska industrija se suočava s novim sigurnosnim rizicima zbog prelaska na održivija goriva i eskalirajućih geopolitičkih napetosti, što zahtijeva pojačane napore za preventivnu sigurnost.

Foto: Inmarsat/Safety4Sea

U 2023. godini, tankeri su predvodili statistiku s 159 poziva u pomoć. Bulkeri su bili drugi po broju poziva, s ukupno 105, dok su ostali teretni brodovi imali 77 poziva. Plinaši su zabilježili 86 poziva, a kontejnerski brodovi 85 poziva.

Brodovi do 5000 GT-a činili su značajan dio poziva u pomoć, s udjelom od 21,6% ukupnih poziva u 2023. godini. Brodovi starosti između 11-12 godina bili su odgovorni za najveći broj poziva, što ukazuje na potencijalne izazove povezane sa starenjem flote.

Foto: Inmarsat/Safety4Sea

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here