O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Sankcije Drže Desetke Tankera za Rusku Naftu Praznima

Od hladnih voda Baltičkog mora do pacifičkih obala Vladivostoka, deseci tankera koji su prethodno prevozili rusku naftu sada stoje prazni i neaktivni. Ovi tankeri su postali neaktivni nakon što su ih pogodile sankcije SAD-a, UK-a i Europe koje su se pojačale u listopadu 2023, piše gCaptain.

Sankcije su usmjerene na tankere zbog kršenja cjenovnog ograničenja G-7 na ruski izvoz nafte ili zbog pripadnosti državnoj kompaniji Sovcomflot PJSC. Dodatno, neki tankeri su označeni zbog ekološkog rizika koji predstavljaju.

Gotovo svi od 53 tankera koji su sankcionirani od listopada 2023. nisu uspjeli ukrcati teret. Oni rijetki koji su uspjeli, sakrili su svoje aktivnosti, isključujući AIS-a i prebacujući terete s jednog tankera na drugi. Više detalja o ruskim manevrima za izbjegavanje sankcija možete pronaći ovdje.

Sankcije po Regijama

Baltičko More: Šest tankera usidreno je u Baltičkom moru, okupljeno uz luku Ust-Luga. Prvi je stigao Kotlas, nakon čega su mu se pridružili i drugi tankeri.

Crno More: Četiri tankera posljednji su put viđena oko izlaza iz Crnog mora, dok je peti bio usidren blizu luke Novorosijsk.

Ruski Pacifik: Usidreni kod Vladivostoka i Kozmina, pet tankera ostali su neaktivni mjesecima. Još dva su neaktivna između obala Rusije i Japana.

Kina i Južna Koreja: Pet tankera viđeno je uz obalu Kine, uglavnom u brodogradilištima na popravku. Četiri su neaktivna blizu obale Južne Koreje.

Sueski Kanal: Osam tankera okupilo se kod Port Saida, neaktivni su od dolaska.

Od ukupno 53 sankcionirana tankera, samo tri su uspjela ukrcati terete od trenutka kada su sankcije uvedene. To su tankeri SCF Primorye, Bratsk i Belgorod, koji su nakon ukrcaja napustili Crno more.

Od hladnih voda Baltičkog mora do pacifičkih obala Vladivostoka, deseci tankera koji su prethodno prevozili rusku naftu sada stoje prazni i neaktivni. Ovi tankeri su postali neaktivni nakon što su ih pogodile sankcije SAD-a, UK-a i Europe koje su se pojačale u listopadu 2023, piše gCaptain.

Sankcije su usmjerene na tankere zbog kršenja cjenovnog ograničenja G-7 na ruski izvoz nafte ili zbog pripadnosti državnoj kompaniji Sovcomflot PJSC. Dodatno, neki tankeri su označeni zbog ekološkog rizika koji predstavljaju.

Gotovo svi od 53 tankera koji su sankcionirani od listopada 2023. nisu uspjeli ukrcati teret. Oni rijetki koji su uspjeli, sakrili su svoje aktivnosti, isključujući AIS-a i prebacujući terete s jednog tankera na drugi. Više detalja o ruskim manevrima za izbjegavanje sankcija možete pronaći ovdje.

Sankcije po Regijama

Baltičko More: Šest tankera usidreno je u Baltičkom moru, okupljeno uz luku Ust-Luga. Prvi je stigao Kotlas, nakon čega su mu se pridružili i drugi tankeri.

Crno More: Četiri tankera posljednji su put viđena oko izlaza iz Crnog mora, dok je peti bio usidren blizu luke Novorosijsk.

Ruski Pacifik: Usidreni kod Vladivostoka i Kozmina, pet tankera ostali su neaktivni mjesecima. Još dva su neaktivna između obala Rusije i Japana.

Kina i Južna Koreja: Pet tankera viđeno je uz obalu Kine, uglavnom u brodogradilištima na popravku. Četiri su neaktivna blizu obale Južne Koreje.

Sueski Kanal: Osam tankera okupilo se kod Port Saida, neaktivni su od dolaska.

Od ukupno 53 sankcionirana tankera, samo tri su uspjela ukrcati terete od trenutka kada su sankcije uvedene. To su tankeri SCF Primorye, Bratsk i Belgorod, koji su nakon ukrcaja napustili Crno more.

HTML Code here

Intervju

Kolumna

HTML Code here

Lifestyle

Foto / video