O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

LNG Carrier završio arktičko putovanje do Kine za 18 dana, još četiri do kraja puta

Ovogodišnja arktička ljetna pomorska sezona počinje užurbano. Prijevoznik ukapljenog prirodnog plina (LNG) Eduard Toll završio je putovanje u smjeru istoka u ranoj sezoni ruskim Sjevernim morskim putem stigavši ​​u Xiuyu u Kini oko 3 tjedna nakon odlaska s teretom iz projekta Yamal LNG. Prošao je kroz arktički dio svog putovanja za manje od tjedan dana.

Brod sposoban za led prošao je većinu još uvijek zaleđene rute bez pomoći, osim dijelova Istočnog Sibirskog mora gdje ga je nuklearni ledolomac Sibir pratio kroz ostatke debljeg morskog leda prve godine, prenosi gCaptain.

Sibir je nastavio pratiti dodatne brodove LNG-a koji putuju naprijed-nazad između novosibirskog arhipelaga i Beringovog prolaza

Nekoliko dana nakon Eduarda Tolla, Sibir je pomogao LNG brodu Christophe de Margerieu, a nakon njega sljedećem brodu, Fedoru Litkeu. Četvrti i peti LNG tanker Boris Davydov i Nikolay Zubov trenutno su na putu kroz Arktik.

Ruski Sjeverni morski put omogućuje značajnu uštedu udaljenosti do Azije, posebno u usporedbi s tekućim obilaskom preko Rta dobre nade zbog nestabilnosti u Crvenom moru. Putovanje od sjeverne Europe do istočne Azije preko južnog vrha Afrike traje najmanje 6 tjedana, u usporedbi s oko 18 dana preko Arktika.

Foto: GoRadar

Osim ukapljenog prirodnog plina, očekuje se da će Rusija poslati desetke isporuka sirove nafte preko Arktika.

Tri Aframax tankera pod zastavom Gabona, Korolev Prospect, Vernadsky Prospect i Olympic Prospect, dobili su dozvole za Arktik od ruskih vlasti prošlog tjedna. Svaki brod može nositi do 800.000 barela sirove nafte. 

Osim sve rutinskih isporuka LNG-a iz Novatekova Yamal LNG projekta, neizvjesnost se nastavlja kada će najveći ruski proizvođač LNG-a započeti izvoz iz svog sankcioniranog projekta Arctic LNG 2.

Rekordan broj arktičkih dozvola za LNG prijevoznike, ukupno 31 do 15. srpnja, sugerira da tvrtka uspostavlja logistički lanac kako bi započela isporuke ovog ljeta. Određena tržišta i kupci ostaju neizvjesni zbog zapadnih sankcija koje utječu na sve aspekte projekta, iako nedavna izvješća ukazuju na napore Novateka da plasira svoj LNG na kinesko domaće tržište.

Brojne novogradnje LNG-a dobile su dozvole za rutu posljednjih tjedana.

Za razliku od uobičajene prakse da se podaci o dozvoli javno objave za sva plovila na Sjevernom morskom putu, administracija rute je prvi put uskratila podatke za skupinu od četiri LNG prijevoznika: North Air, North Mountain, North Sky i North Way.

Ovaj razvoj događaja u kombinaciji s nedavnom promjenom vlasništva s NYK-a i Sovcomflota na subjekt sa sjedištem u Dubaiju doveo je do nagađanja u industriji da bi brodovi mogli postati dio LNG flote u sjeni za prijevoz proizvoda iz Arctic LNG 2.

Ovogodišnja arktička ljetna pomorska sezona počinje užurbano. Prijevoznik ukapljenog prirodnog plina (LNG) Eduard Toll završio je putovanje u smjeru istoka u ranoj sezoni ruskim Sjevernim morskim putem stigavši ​​u Xiuyu u Kini oko 3 tjedna nakon odlaska s teretom iz projekta Yamal LNG. Prošao je kroz arktički dio svog putovanja za manje od tjedan dana.

Brod sposoban za led prošao je većinu još uvijek zaleđene rute bez pomoći, osim dijelova Istočnog Sibirskog mora gdje ga je nuklearni ledolomac Sibir pratio kroz ostatke debljeg morskog leda prve godine, prenosi gCaptain.

Sibir je nastavio pratiti dodatne brodove LNG-a koji putuju naprijed-nazad između novosibirskog arhipelaga i Beringovog prolaza

Nekoliko dana nakon Eduarda Tolla, Sibir je pomogao LNG brodu Christophe de Margerieu, a nakon njega sljedećem brodu, Fedoru Litkeu. Četvrti i peti LNG tanker Boris Davydov i Nikolay Zubov trenutno su na putu kroz Arktik.

Ruski Sjeverni morski put omogućuje značajnu uštedu udaljenosti do Azije, posebno u usporedbi s tekućim obilaskom preko Rta dobre nade zbog nestabilnosti u Crvenom moru. Putovanje od sjeverne Europe do istočne Azije preko južnog vrha Afrike traje najmanje 6 tjedana, u usporedbi s oko 18 dana preko Arktika.

Foto: GoRadar

Osim ukapljenog prirodnog plina, očekuje se da će Rusija poslati desetke isporuka sirove nafte preko Arktika.

Tri Aframax tankera pod zastavom Gabona, Korolev Prospect, Vernadsky Prospect i Olympic Prospect, dobili su dozvole za Arktik od ruskih vlasti prošlog tjedna. Svaki brod može nositi do 800.000 barela sirove nafte. 

Osim sve rutinskih isporuka LNG-a iz Novatekova Yamal LNG projekta, neizvjesnost se nastavlja kada će najveći ruski proizvođač LNG-a započeti izvoz iz svog sankcioniranog projekta Arctic LNG 2.

Rekordan broj arktičkih dozvola za LNG prijevoznike, ukupno 31 do 15. srpnja, sugerira da tvrtka uspostavlja logistički lanac kako bi započela isporuke ovog ljeta. Određena tržišta i kupci ostaju neizvjesni zbog zapadnih sankcija koje utječu na sve aspekte projekta, iako nedavna izvješća ukazuju na napore Novateka da plasira svoj LNG na kinesko domaće tržište.

Brojne novogradnje LNG-a dobile su dozvole za rutu posljednjih tjedana.

Za razliku od uobičajene prakse da se podaci o dozvoli javno objave za sva plovila na Sjevernom morskom putu, administracija rute je prvi put uskratila podatke za skupinu od četiri LNG prijevoznika: North Air, North Mountain, North Sky i North Way.

Ovaj razvoj događaja u kombinaciji s nedavnom promjenom vlasništva s NYK-a i Sovcomflota na subjekt sa sjedištem u Dubaiju doveo je do nagađanja u industriji da bi brodovi mogli postati dio LNG flote u sjeni za prijevoz proizvoda iz Arctic LNG 2.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here