O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

DNV ažurira pravila za klasifikaciju brodova i offshore

DNV je predstavio ažurirana pravila za klasifikaciju brodova i offshore struktura, s posebnim naglaskom na podršku tehnologijama dekarbonizacije i jasnijoj operativnoj strukturi kroz nove operativne klasifikacije.

Prema Margreti Andersen, voditeljici vanjskih komunikacija u pomorskom sektoru, nova operativna klasifikacija omogućuje vlasnicima i operaterima da pokažu kako se ističu na tržištu primjenom naprednih procedura i procesa izvješćivanja za veću sigurnost i učinkovitost. Nova klasifikacija jasno pokazuje podjelu odgovornosti između brodogradilišta za novu fazu izgradnje i vlasnika i operatera u operativnoj fazi broda, prenosi Pomortvo.info.

“Jedan od najupečatljivijih aspekata današnje pomorske industrije širok je izbor izazova i prilika u kojima naši klijenti traže podršku pri klasifikaciji. Ne radi se samo o novim gorivima, već i o načinima na koje vlasnici i menadžeri mogu pokazati svoju učinkovitost, otvarajući nova tržišta za nove tipove brodova, kao i primjenu naprednih tehnologija poput hvatanja ugljika na brodu”, rekao je Geir Dugstad, globalni tehnički direktor DNV Maritime.

Osmišljena za poticanje inovacija u pomorskoj industriji, uz istovremeno poboljšanje sigurnosti, nova pravila oslanjaju se na vodeću stručnost DNV-a u pomorskoj dekarbonizaciji, uvodeći dvije nove klasifikacije: vodik na plin i OCCS (hvatanje i skladištenje ugljičnog dioksida na brodu).

Iako je vodik potencijalno gorivo bez ugljika za brodarstvo, trenutno nije obuhvaćen međunarodnim propisima. Klasifikacija vodika na plinsko gorivo postavlja zahtjeve za brodski sustav goriva, priključak za gorivo i potrošače, pružajući vlasnicima praktičan put do razvoja novih brodova na vodik.

Onboard Capture and Storage Systems (OCCS) trenutno se testiraju i nude način na koji brodovi mogu smanjiti emisije i pridonijeti većoj održivosti i usklađenosti s propisima. OCCS klasifikacija pruža okvir i zahtjeve za ove nove sustave, uključujući prethodnu obradu ispušnih plinova, sustave apsorpcije, naknadnu obradu, ukapljivanje, skladištenje CO2 i prijenos na kopno.

Objava novih pravila dogodila se 1. srpnja, a nova pravila stupaju na snagu 1. siječnja 2025. godine.

DNV je predstavio ažurirana pravila za klasifikaciju brodova i offshore struktura, s posebnim naglaskom na podršku tehnologijama dekarbonizacije i jasnijoj operativnoj strukturi kroz nove operativne klasifikacije.

Prema Margreti Andersen, voditeljici vanjskih komunikacija u pomorskom sektoru, nova operativna klasifikacija omogućuje vlasnicima i operaterima da pokažu kako se ističu na tržištu primjenom naprednih procedura i procesa izvješćivanja za veću sigurnost i učinkovitost. Nova klasifikacija jasno pokazuje podjelu odgovornosti između brodogradilišta za novu fazu izgradnje i vlasnika i operatera u operativnoj fazi broda, prenosi Pomortvo.info.

“Jedan od najupečatljivijih aspekata današnje pomorske industrije širok je izbor izazova i prilika u kojima naši klijenti traže podršku pri klasifikaciji. Ne radi se samo o novim gorivima, već i o načinima na koje vlasnici i menadžeri mogu pokazati svoju učinkovitost, otvarajući nova tržišta za nove tipove brodova, kao i primjenu naprednih tehnologija poput hvatanja ugljika na brodu”, rekao je Geir Dugstad, globalni tehnički direktor DNV Maritime.

Osmišljena za poticanje inovacija u pomorskoj industriji, uz istovremeno poboljšanje sigurnosti, nova pravila oslanjaju se na vodeću stručnost DNV-a u pomorskoj dekarbonizaciji, uvodeći dvije nove klasifikacije: vodik na plin i OCCS (hvatanje i skladištenje ugljičnog dioksida na brodu).

Iako je vodik potencijalno gorivo bez ugljika za brodarstvo, trenutno nije obuhvaćen međunarodnim propisima. Klasifikacija vodika na plinsko gorivo postavlja zahtjeve za brodski sustav goriva, priključak za gorivo i potrošače, pružajući vlasnicima praktičan put do razvoja novih brodova na vodik.

Onboard Capture and Storage Systems (OCCS) trenutno se testiraju i nude način na koji brodovi mogu smanjiti emisije i pridonijeti većoj održivosti i usklađenosti s propisima. OCCS klasifikacija pruža okvir i zahtjeve za ove nove sustave, uključujući prethodnu obradu ispušnih plinova, sustave apsorpcije, naknadnu obradu, ukapljivanje, skladištenje CO2 i prijenos na kopno.

Objava novih pravila dogodila se 1. srpnja, a nova pravila stupaju na snagu 1. siječnja 2025. godine.

HTML Code here

Intervju

Kolumna

HTML Code here

Lifestyle

Foto / video