O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Jadrolinija izdala priopćenje: Ponosna na trajekt Oliver i planove za budućnost

Sastanak u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture okupio je predstavnike Ministarstva, Jadrolinije i Nezavisnog sindikata pomoraca putničkih brodova Hrvatske. Dogovoreno je unapređenje sustava, bolje održavanje flote, korištenje resursa i modernizacija. Razgovaralo se i o trajektu Oliver nakon nedavnog kvara na redovitoj liniji Split – Vela Luka.

U priopćenju Jadrolinije istaknuto je da je trajekt Oliver nabavljen sa svim direktivskim svjedodžbama Europske unije, te su sve potrebe emergency generatora zadovoljene što potvrđuju i valjane svjedodžbe HRB-a i odobrenja hrvatske zastave. Brod je siguran i visokih standarda kvalitete, iznimne japanske gradnje, te odličnih maritimnih sposobnosti. Procjene troška gradnje broda sličnih dimenzija kreću se između 45 i 50 milijuna eura.

Jadrolinija je više od 10 godina tražila takav brod na tržištu kako bi zamijenila brod Lastovo star 55 godina i zadovoljila potrebe državne linije Split – Vela Luka. Brod Oliver u sezoni preuzima i druge linije poput linija za Vis, Supetar i Rogač, smanjujući gužve i čekanja. Sve navedeno brod Oliver dokazuje i odrađuje ovih dana.

U priopćenju se naglašava da će se do kraja godine realizirati 16 investicija u flotu Jadrolinije. Predsjednik uprave Jadrolinije, David Sopta, istaknuo je da bi bez tih investicija bilo nemoguće odgovoriti na sve veće zahtjeve povećanja prometa i sezone. Povećan je kapacitet i smanjena starost flote, te je tvrtka u procesu realizacije investicije u pet novih brzih brodova. Sustav je stabilan, standard usluge za putnike značajno unaprijeđen, uveden je sustav rezervacija linija i smanjenje gužve te čekanja u lukama.

Jadrolinija je odgovorila na kritike gradonačelnice Supetra Ivane Marković, izražavajući žaljenje zbog njenog istupa s obzirom na dobru suradnju i pohvale komunalnog poduzeća luke Supetar. U posljednje dvije godine, Jadrolinija je izlazila u susret svim zahtjevima lokalne zajednice uz kvalitetan dijalog i suradnju s Gradom Supetrom.

Sastanak u Ministarstvu mora, prometa i infrastrukture okupio je predstavnike Ministarstva, Jadrolinije i Nezavisnog sindikata pomoraca putničkih brodova Hrvatske. Dogovoreno je unapređenje sustava, bolje održavanje flote, korištenje resursa i modernizacija. Razgovaralo se i o trajektu Oliver nakon nedavnog kvara na redovitoj liniji Split – Vela Luka.

U priopćenju Jadrolinije istaknuto je da je trajekt Oliver nabavljen sa svim direktivskim svjedodžbama Europske unije, te su sve potrebe emergency generatora zadovoljene što potvrđuju i valjane svjedodžbe HRB-a i odobrenja hrvatske zastave. Brod je siguran i visokih standarda kvalitete, iznimne japanske gradnje, te odličnih maritimnih sposobnosti. Procjene troška gradnje broda sličnih dimenzija kreću se između 45 i 50 milijuna eura.

Jadrolinija je više od 10 godina tražila takav brod na tržištu kako bi zamijenila brod Lastovo star 55 godina i zadovoljila potrebe državne linije Split – Vela Luka. Brod Oliver u sezoni preuzima i druge linije poput linija za Vis, Supetar i Rogač, smanjujući gužve i čekanja. Sve navedeno brod Oliver dokazuje i odrađuje ovih dana.

U priopćenju se naglašava da će se do kraja godine realizirati 16 investicija u flotu Jadrolinije. Predsjednik uprave Jadrolinije, David Sopta, istaknuo je da bi bez tih investicija bilo nemoguće odgovoriti na sve veće zahtjeve povećanja prometa i sezone. Povećan je kapacitet i smanjena starost flote, te je tvrtka u procesu realizacije investicije u pet novih brzih brodova. Sustav je stabilan, standard usluge za putnike značajno unaprijeđen, uveden je sustav rezervacija linija i smanjenje gužve te čekanja u lukama.

Jadrolinija je odgovorila na kritike gradonačelnice Supetra Ivane Marković, izražavajući žaljenje zbog njenog istupa s obzirom na dobru suradnju i pohvale komunalnog poduzeća luke Supetar. U posljednje dvije godine, Jadrolinija je izlazila u susret svim zahtjevima lokalne zajednice uz kvalitetan dijalog i suradnju s Gradom Supetrom.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here