OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

Inovativni zero-emission brod za prijevoz kontejnera: Spoj vjetra i vodika

Razvoj “prvog zero-emission broda za prijevoz kontejnera” na svijetu, koji koristi kombinaciju vjetra i vodikovih gorivih ćelija, nastavlja napredovati.

Tvrtka Veer Voyage, osnovana 2021., odabrala je brodogradilište Fosen Stralsund u Njemačkoj za izgradnju dva kontejnerska broda. Veer očekuje da će brodovi započeti s radom 2027, piše The Maritime Executive.

HTML Code here

Za financiranje je osigurano pismo namjere od PROW Capitala iz Amsterdama, koji će osigurati 54,5 milijuna dolara. Partneri projekta uključuju Bernard Schulte Shipmanagement i FUTURESHIPS brodarsku tvrtku. Tvrtka je u razgovorima s nekoliko čartera.

Početni koncept je brod duljine 100 metara s kapacitetom između 152 i 160 TEU, uključujući 12 rashladnih kontejnera. Inovativni, aerodinamični trup smanjit će težinu i povećati stabilnost korištenjem jarbola od ugljičnih vlakana s optičkim kablovima za mjerenje pritiska. Jarboli visoki 62,5 metara koristit će DynaRig dizajn, osiguravajući brzinu do 18 čvorova s dometom do 10.400 milja.

Dodatnu snagu osigurava sustav vodikovih gorivih ćelija, s predviđenom brzinom od 11 čvorova i dometom od 1.200 milja.

Foto: Youtube screenshot

S priznanjem IMO-a kao “Absolute Zero Emission”, Veer namjerava razviti flotu modularnih plovila, stvarajući model za budućnost brodarstva i dekarbonizaciju.

Razvoj “prvog zero-emission broda za prijevoz kontejnera” na svijetu, koji koristi kombinaciju vjetra i vodikovih gorivih ćelija, nastavlja napredovati.

Tvrtka Veer Voyage, osnovana 2021., odabrala je brodogradilište Fosen Stralsund u Njemačkoj za izgradnju dva kontejnerska broda. Veer očekuje da će brodovi započeti s radom 2027, piše The Maritime Executive.

Za financiranje je osigurano pismo namjere od PROW Capitala iz Amsterdama, koji će osigurati 54,5 milijuna dolara. Partneri projekta uključuju Bernard Schulte Shipmanagement i FUTURESHIPS brodarsku tvrtku. Tvrtka je u razgovorima s nekoliko čartera.

HTML Code here

Početni koncept je brod duljine 100 metara s kapacitetom između 152 i 160 TEU, uključujući 12 rashladnih kontejnera. Inovativni, aerodinamični trup smanjit će težinu i povećati stabilnost korištenjem jarbola od ugljičnih vlakana s optičkim kablovima za mjerenje pritiska. Jarboli visoki 62,5 metara koristit će DynaRig dizajn, osiguravajući brzinu do 18 čvorova s dometom do 10.400 milja.

Dodatnu snagu osigurava sustav vodikovih gorivih ćelija, s predviđenom brzinom od 11 čvorova i dometom od 1.200 milja.

Foto: Youtube screenshot

S priznanjem IMO-a kao “Absolute Zero Emission”, Veer namjerava razviti flotu modularnih plovila, stvarajući model za budućnost brodarstva i dekarbonizaciju.

MOŽE VAS ZANIMATI