O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

PSA International zadržao titulu vodećeg svjetskog operatora kontejnerskih terminala

Singapurski PSA International zadržao je svoju titulu vodećeg operatora kontejnerskih terminala prema najnovijem godišnjem poretku globalnih operatora kontejnerskih terminala britanske konzultantske kuće Drewry.

Sedam najvećih terminalskih operatora sada obrađuje više od 40% globalnog prometa u lukama na osnovi vlasnički prilagođenih podataka.

Mediterranean Shipping Co (MSC) zabilježio je najsnažniji rast, s povećanjem vlasničkog volumena TEU-a za više od 10% nakon akvizicije Bolloré Africa Logistics u prosincu 2022. godine.

Izvor: Godišnji pregled i prognoza svjetskih operatora kontejnerskih terminala za 2024./2025. (Drewry) / Splash247

Eleanor Hadland, autorica izvješća i viša analitičarka za luke i terminale u Drewryju, izjavila je: “Sedam najvećih globalnih terminalskih operatora u 2023. godini zabilježilo je vlasnički prilagođeni promet od više od 40 milijuna TEU-a. Iako su neki od manjih globalnih operatora terminala jasno izrazili namjeru proširenja svojih portfelja, vrlo je malo prilika za zatvaranje jaza od 30 milijuna TEU-a koji postoji između vodećih operatora i ostatka poretka“, piše Splash247.

Singapurski PSA International zadržao je svoju titulu vodećeg operatora kontejnerskih terminala prema najnovijem godišnjem poretku globalnih operatora kontejnerskih terminala britanske konzultantske kuće Drewry.

Sedam najvećih terminalskih operatora sada obrađuje više od 40% globalnog prometa u lukama na osnovi vlasnički prilagođenih podataka.

Mediterranean Shipping Co (MSC) zabilježio je najsnažniji rast, s povećanjem vlasničkog volumena TEU-a za više od 10% nakon akvizicije Bolloré Africa Logistics u prosincu 2022. godine.

Izvor: Godišnji pregled i prognoza svjetskih operatora kontejnerskih terminala za 2024./2025. (Drewry) / Splash247

Eleanor Hadland, autorica izvješća i viša analitičarka za luke i terminale u Drewryju, izjavila je: “Sedam najvećih globalnih terminalskih operatora u 2023. godini zabilježilo je vlasnički prilagođeni promet od više od 40 milijuna TEU-a. Iako su neki od manjih globalnih operatora terminala jasno izrazili namjeru proširenja svojih portfelja, vrlo je malo prilika za zatvaranje jaza od 30 milijuna TEU-a koji postoji između vodećih operatora i ostatka poretka“, piše Splash247.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here