O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Kina Uvodi Subvencije za Reciklažu i Zamjenu Starih Brodova

Kineska vlada je, u sklopu mjera za poticanje potražnje, uvela nove subvencije za domaće brodovlasnike kako bi obnovili svoje flote učinkovitijim brodovima na ekološka goriva.

Ova politika podsjeća na program “scrap-and-build” iz financijske krize 2008. godine, koji je pomogao kineskim brodogradilištima u teškim vremenima.

U prvoj polovici 2024. godine kinesko gospodarstvo raslo je sporijim tempom od pet posto, što je ispod povijesnih standarda. Kako bi potaknuli potražnju, Peking je uveo subvencije za zamjenu starijih vozila, aparata i strojeva, uključujući brodove.

Kinesko Ministarstvo prometa i Nacionalna komisija za razvoj i reforme objavili su novi raspored subvencija za reciklažu i zamjenu starijih brodova. Subvencije se primjenjuju na domaće brodove stare 10 godina, a variraju ovisno o vrsti broda. Početna vrijednost subvencije je 140 dolara po bruto toni, dok može narasti do 210 dolara za putničke brodove i tankere.

Subvencija se odnosi na novogradnje pogonjene LNG-om (najmanje 50 posto), ili metanolom, vodikom, amonijakom ili baterijskom energijom, piše The Maritime Executive.

Kineska vlada je, u sklopu mjera za poticanje potražnje, uvela nove subvencije za domaće brodovlasnike kako bi obnovili svoje flote učinkovitijim brodovima na ekološka goriva.

Ova politika podsjeća na program “scrap-and-build” iz financijske krize 2008. godine, koji je pomogao kineskim brodogradilištima u teškim vremenima.

U prvoj polovici 2024. godine kinesko gospodarstvo raslo je sporijim tempom od pet posto, što je ispod povijesnih standarda. Kako bi potaknuli potražnju, Peking je uveo subvencije za zamjenu starijih vozila, aparata i strojeva, uključujući brodove.

Kinesko Ministarstvo prometa i Nacionalna komisija za razvoj i reforme objavili su novi raspored subvencija za reciklažu i zamjenu starijih brodova. Subvencije se primjenjuju na domaće brodove stare 10 godina, a variraju ovisno o vrsti broda. Početna vrijednost subvencije je 140 dolara po bruto toni, dok može narasti do 210 dolara za putničke brodove i tankere.

Subvencija se odnosi na novogradnje pogonjene LNG-om (najmanje 50 posto), ili metanolom, vodikom, amonijakom ili baterijskom energijom, piše The Maritime Executive.