NYK Grupa, preko svoje podružnice NYK Bulk & Projects Carriers, potpisala je ugovor s Kambara Kisenom o najmu broda s dvojnim pogonom na metanol.
Kako piše gCaptain, brod se trenutno gradi u Japanu, a predviđeno je da bude isporučen 2025. godine. Ima motor koji može koristiti i metanol i standardno brodsko gorivo. Goriva poput bio-metanola i e-metanola dolazit će iz obnovljivih izvora, što će pomoći smanjenju emisija stakleničkih plinova. Brod će također imati najveći kapacitet utovara među Ultramax bulk carrierima i višenamjenski trup sposoban za prijevoz različitih tereta, uključujući žitarice i rudu.
NYK Grupa je predana smanjenju emisija i promicanju čistijeg transporta koristeći goriva s nižim ugljičnim otiskom, poput metanola.
Evo nekoliko tehničkih detalja broda:
- Duljina: 200 metara
- Širina: 32,25 metara
- Visina: 19,15 metara
- Nosivost: 65.700 tona
- Kapacitet: 81.500 kubičnih metara
- Gaz: 13,8 metara










