O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Smjena izvršnog direktora Jadrolinije nakon niza incidenata: Sindikati podijeljeni

David Sopta potvrdio je smjenu izvršnog direktora Jadrolinije Egona Matešića, nakon niza incidenata s trajektima, uključujući tragičnu nesreću na trajektu Lastovo u kojoj su poginula trojica pomoraca. Jedan sindikat podržava odluku, dok drugi smatra da se krivnja prebacuje na niže rangiranog direktora, dok se odgovornost uprave izbjegava.

Matešićeva smjena uslijedila je nakon nekoliko tehničkih problema na Jadrolinijinim brodovima, uključujući pad rampe trajekta Hrvat i Mljeta. Sopta je naglasio da istraga o nesreći na Lastovu još nije završena te da se odgovornost i dalje istražuje.

Sopta je također apelirao da se Jadrolinija ne politizira, ističući kako kompanija poštuje sve sigurnosne procedure i ima tehnički ispravne brodove s važećim certifikatima.

Sindikat pomoraca Hrvatske, s druge strane, kritizira odluku o smjeni Matešića, tvrdeći da uprava izbjegava odgovornost prebacivanjem krivnje na niže rangirane. Prema njihovim riječima, tehničko održavanje brodova prvenstveno je odgovornost uprave, a ne samo tehničkog direktora. I dalje se postavlja pitanje je li istraga nesreće na Lastovu zaključena ili postoje dodatne informacije koje nisu poznate javnosti.

Nasuprot tome, Nezavisni sindikat pomoraca putničkih brodova Hrvatske podržava smjenu, ističući kako su već upozoravali na probleme u sustavu održavanja brodova i tražili Matešićevu smjenu prije nesreće. Prema riječima sindikata, Matešić nije “žrtveno janje“, već je odgovoran za propuste koji su prethodili nesrećama, piše Novi List.

David Sopta potvrdio je smjenu izvršnog direktora Jadrolinije Egona Matešića, nakon niza incidenata s trajektima, uključujući tragičnu nesreću na trajektu Lastovo u kojoj su poginula trojica pomoraca. Jedan sindikat podržava odluku, dok drugi smatra da se krivnja prebacuje na niže rangiranog direktora, dok se odgovornost uprave izbjegava.

Matešićeva smjena uslijedila je nakon nekoliko tehničkih problema na Jadrolinijinim brodovima, uključujući pad rampe trajekta Hrvat i Mljeta. Sopta je naglasio da istraga o nesreći na Lastovu još nije završena te da se odgovornost i dalje istražuje.

Sopta je također apelirao da se Jadrolinija ne politizira, ističući kako kompanija poštuje sve sigurnosne procedure i ima tehnički ispravne brodove s važećim certifikatima.

Sindikat pomoraca Hrvatske, s druge strane, kritizira odluku o smjeni Matešića, tvrdeći da uprava izbjegava odgovornost prebacivanjem krivnje na niže rangirane. Prema njihovim riječima, tehničko održavanje brodova prvenstveno je odgovornost uprave, a ne samo tehničkog direktora. I dalje se postavlja pitanje je li istraga nesreće na Lastovu zaključena ili postoje dodatne informacije koje nisu poznate javnosti.

Nasuprot tome, Nezavisni sindikat pomoraca putničkih brodova Hrvatske podržava smjenu, ističući kako su već upozoravali na probleme u sustavu održavanja brodova i tražili Matešićevu smjenu prije nesreće. Prema riječima sindikata, Matešić nije “žrtveno janje“, već je odgovoran za propuste koji su prethodili nesrećama, piše Novi List.