O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Danska zatvara svoje luke za 27 ruskih brodova zbog sankcija

Danske vlasti zabranile su pristajanje 27 brodova povezanih s Rusijom u lokalnim lukama i sidrištima.

Prema smjernicama izdanima danskim peljarima, koje su objavili mediji Danwatch i Information, zabranjeno je pružanje usluga tim ruskim brodovima, uključujući opskrbu gorivom i prodaju zaliha.

Ova zabrana uvedena je nakon što je Europska unija ovog ljeta donijela svoj 14. paket sankcija protiv Rusije, koji uključuje ovih 27 brodova.

Peljarima je također savjetovano da provjeravaju IMO brojeve brodova, budući da brodovi iz tzv. “flote iz sjene” često mijenjaju imena.

Brodovi iz te flote često se zaustavljaju na sidrištu ispred Skagena, gdje uzimaju zalihe i gorivo prije nego što nastave s navigacijom.

Danska vlada već mjesecima vodi razgovore sa susjednim zemljama o načinima zabrane prolaska ruske “flote iz sjene” kroz Baltičko more, što je postalo još važnije nakon sudara jednog ruskog tankera iz ove flote ranije ove godine.

Rusija šalje oko trećinu svojih pomorskih izvoznih količina nafte kroz danske tjesnace, a oko trećine tih brodova nema poznato osiguranje, piše Splash247.

Danske vlasti zabranile su pristajanje 27 brodova povezanih s Rusijom u lokalnim lukama i sidrištima.

Prema smjernicama izdanima danskim peljarima, koje su objavili mediji Danwatch i Information, zabranjeno je pružanje usluga tim ruskim brodovima, uključujući opskrbu gorivom i prodaju zaliha.

Ova zabrana uvedena je nakon što je Europska unija ovog ljeta donijela svoj 14. paket sankcija protiv Rusije, koji uključuje ovih 27 brodova.

Peljarima je također savjetovano da provjeravaju IMO brojeve brodova, budući da brodovi iz tzv. “flote iz sjene” često mijenjaju imena.

Brodovi iz te flote često se zaustavljaju na sidrištu ispred Skagena, gdje uzimaju zalihe i gorivo prije nego što nastave s navigacijom.

Danska vlada već mjesecima vodi razgovore sa susjednim zemljama o načinima zabrane prolaska ruske “flote iz sjene” kroz Baltičko more, što je postalo još važnije nakon sudara jednog ruskog tankera iz ove flote ranije ove godine.

Rusija šalje oko trećinu svojih pomorskih izvoznih količina nafte kroz danske tjesnace, a oko trećine tih brodova nema poznato osiguranje, piše Splash247.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here