O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Nedovoljno inspekcija, sve više rizika: CIG upozorava na opasnost u pomorskom prometu

Cargo Integrity Group (CIG), organizacija posvećena poboljšanju sigurnosti u globalnom opskrbnom lancu, upozorava na kritičan nedostatak u protokolima sigurnosti pomorskog prometa.

Prema CIG-u, manje od 5% od 167 nacionalnih administracija redovito podnosi rezultate inspekcija kontejnera Međunarodnoj pomorskoj organizaciji (IMO), unatoč sporazumu starom dva desetljeća koji to nalaže.

Ovaj nedostatak izvještavanja narušava globalne napore za poboljšanje sigurnosti i održivosti pomorskih pošiljki. CIG upozorava da nedovoljno podataka onemogućuje IMO-u i industriji donošenje pouzdanih zaključaka o sigurnosnim standardima.

“Učestalo i dosljedno izvještavanje o nalazima inspekcija ključno je za usmjeravanje komunikacijskih i obrazovnih programa koji su namijenjeni povećanju svijesti o zahtjevima i preporučenim sigurnosnim praksama za transport robe u kontejnerima,” izjavili su iz CIG-a.

Cargo Integrity Group identificira ‘rizične terete’ kako bi poboljšala sigurnost globalnog opskrbnog lanca

Zabrinutost grupe pojačana je nedavnim požarima i eksplozijama na kontejnerskim brodovima, koji su potencijalno povezani s loše pakiranim ili pogrešno deklariranim teretom. Dodatno povećava hitnost situacije i izvještaj CIG-a da IMO razmatra prekid prikupljanja i objavljivanja tih izvještaja u lako dostupnom obliku.

Kao odgovor, CIG poziva na akciju na dva fronta:

  1. Nacionalne administracije da u potpunosti provedu dogovorene obveze o podnošenju nalaza inspekcija kontejnera IMO-u.
  2. IMO da nastavi objavljivati prijavljene nalaze u obliku koji omogućuje bolje razumijevanje područja na kojima treba poboljšati usklađenost s obveznim propisima.

Kako se pomorska industrija suočava s ovim izazovima, CIG-ov poziv na akciju služi kao podsjetnik na ključnu ulogu podataka u održavanju sigurnosti na moru. Sljedećih nekoliko tjedana moglo bi biti presudno jer IMO donosi odluku o budućnosti ovog važnog izvještajnog procesa, piše gCaptain.

Cargo Integrity Group (CIG), organizacija posvećena poboljšanju sigurnosti u globalnom opskrbnom lancu, upozorava na kritičan nedostatak u protokolima sigurnosti pomorskog prometa.

Prema CIG-u, manje od 5% od 167 nacionalnih administracija redovito podnosi rezultate inspekcija kontejnera Međunarodnoj pomorskoj organizaciji (IMO), unatoč sporazumu starom dva desetljeća koji to nalaže.

Ovaj nedostatak izvještavanja narušava globalne napore za poboljšanje sigurnosti i održivosti pomorskih pošiljki. CIG upozorava da nedovoljno podataka onemogućuje IMO-u i industriji donošenje pouzdanih zaključaka o sigurnosnim standardima.

“Učestalo i dosljedno izvještavanje o nalazima inspekcija ključno je za usmjeravanje komunikacijskih i obrazovnih programa koji su namijenjeni povećanju svijesti o zahtjevima i preporučenim sigurnosnim praksama za transport robe u kontejnerima,” izjavili su iz CIG-a.

Cargo Integrity Group identificira ‘rizične terete’ kako bi poboljšala sigurnost globalnog opskrbnog lanca

Zabrinutost grupe pojačana je nedavnim požarima i eksplozijama na kontejnerskim brodovima, koji su potencijalno povezani s loše pakiranim ili pogrešno deklariranim teretom. Dodatno povećava hitnost situacije i izvještaj CIG-a da IMO razmatra prekid prikupljanja i objavljivanja tih izvještaja u lako dostupnom obliku.

Kao odgovor, CIG poziva na akciju na dva fronta:

  1. Nacionalne administracije da u potpunosti provedu dogovorene obveze o podnošenju nalaza inspekcija kontejnera IMO-u.
  2. IMO da nastavi objavljivati prijavljene nalaze u obliku koji omogućuje bolje razumijevanje područja na kojima treba poboljšati usklađenost s obveznim propisima.

Kako se pomorska industrija suočava s ovim izazovima, CIG-ov poziv na akciju služi kao podsjetnik na ključnu ulogu podataka u održavanju sigurnosti na moru. Sljedećih nekoliko tjedana moglo bi biti presudno jer IMO donosi odluku o budućnosti ovog važnog izvještajnog procesa, piše gCaptain.