O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Star Princess: Spoj Inovacija i Ekološke Održljivosti

Star Princess je drugi brod u Sphere klasi, koji slijedi nakon isporuke prvog od dva naručena broda na LNG pogon, Sun Princessa, bruto tonaže 178.000 tona—što ga čini “najvećim brodom ikada izgrađenim u Italiji.”

Slično kao i njegov sestrinski brod, Star Princess, koji bi trebao biti isporučen 2025. godine, trenutno se gradi u Fincantierijevom brodogradilištu u Monfalconeu.

LNG (ukapljeni prirodni plin) smatra se “komercijalno održivim” gorivom te predstavlja most između sadašnje tehnologije i budućih rješenja dok naprednije tehnologije ne postanu široko dostupne. Za razliku od tradicionalnih teških goriva, LNG emitira znatno niže razine ugljičnog dioksida i gotovo eliminira sumporove okside, dušikove okside i čestice, koji su glavni uzročnici onečišćenja zraka.

Stoga, za Fincantieri i Princess Cruises, ugradnja dvo-gorivnog Star Princessa, koji će moći primiti oko 4.300 putnika, predstavlja “značajan korak” prema održivoj plovidbi.

Princess Cruises, dio Carnival Corporationa, upravlja flotom od 17 brodova za krstarenje, pokrivajući više od 300 destinacija širom svijeta.

Neposredno nakon isporuke Sun Princessa, ove dvije kompanije postavile su ambiciozan novi cilj: izgraditi LNG-pogonjeni brod koji će premašiti Sun Princess i Star Princess u pogledu veličine i tonaže, piše The Offshore Energy.

U srpnju 2024. godine, Fincantieri je potpisao sporazum s Carnival Corporationom o projektiranju, inženjeringu i izgradnji tri nova broda za Carnival Cruise Line. Naručena klasa brodova pogonjenih na LNG, s bruto tonažom od oko 230.000 tona, bila bi “najveća klasa brodova ikada izgrađena od strane Fincantierija i u talijanskom brodogradilištu.

Prema dostupnim informacijama, isporuka ovih brodova planirana je za 2029., 2031. i 2033. godinu.

Star Princess je drugi brod u Sphere klasi, koji slijedi nakon isporuke prvog od dva naručena broda na LNG pogon, Sun Princessa, bruto tonaže 178.000 tona—što ga čini “najvećim brodom ikada izgrađenim u Italiji.”

Slično kao i njegov sestrinski brod, Star Princess, koji bi trebao biti isporučen 2025. godine, trenutno se gradi u Fincantierijevom brodogradilištu u Monfalconeu.

LNG (ukapljeni prirodni plin) smatra se “komercijalno održivim” gorivom te predstavlja most između sadašnje tehnologije i budućih rješenja dok naprednije tehnologije ne postanu široko dostupne. Za razliku od tradicionalnih teških goriva, LNG emitira znatno niže razine ugljičnog dioksida i gotovo eliminira sumporove okside, dušikove okside i čestice, koji su glavni uzročnici onečišćenja zraka.

Stoga, za Fincantieri i Princess Cruises, ugradnja dvo-gorivnog Star Princessa, koji će moći primiti oko 4.300 putnika, predstavlja “značajan korak” prema održivoj plovidbi.

Princess Cruises, dio Carnival Corporationa, upravlja flotom od 17 brodova za krstarenje, pokrivajući više od 300 destinacija širom svijeta.

Neposredno nakon isporuke Sun Princessa, ove dvije kompanije postavile su ambiciozan novi cilj: izgraditi LNG-pogonjeni brod koji će premašiti Sun Princess i Star Princess u pogledu veličine i tonaže, piše The Offshore Energy.

U srpnju 2024. godine, Fincantieri je potpisao sporazum s Carnival Corporationom o projektiranju, inženjeringu i izgradnji tri nova broda za Carnival Cruise Line. Naručena klasa brodova pogonjenih na LNG, s bruto tonažom od oko 230.000 tona, bila bi “najveća klasa brodova ikada izgrađena od strane Fincantierija i u talijanskom brodogradilištu.

Prema dostupnim informacijama, isporuka ovih brodova planirana je za 2029., 2031. i 2033. godinu.