O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Hapag-Lloyd ugovara mega flotu i osigurava svoju poziciju u top 5 svjetskih brodara

Hapag-Lloyd je odabrao dva kineska brodogradilišta za svoju sljedeću flotu, s narudžbama koje ukupno iznose 5,25 milijardi dolara ako se iskoriste sve opcije, što čini jednu od najvećih narudžbi kontejnerskih brodova u povijesti.

Prema izvješću brokera Intermodal, njemački brodar Hapag-Lloyd sklopio je ugovor s brodogradilištem Yangzijiang Shipbuilding za izgradnju 10 brodova kapaciteta 17.000 TEU s dvostrukim gorivom te dodatnih pet opcija, pri čemu svaki brod vrijedi 210 milijuna dolara.

Paralelno, tvrtka pod vodstvom Rolfa Habben Jensena naručila je od New Times Shipbuilding brodove kapaciteta 9.200 TEU, također s dvostrukim gorivom, po cijeni od 140 milijuna dolara po brodu, uz 10 narudžbi i pet opcija.

Ukupno narudžbe dodatno učvršćuju Hapag-Lloydovu poziciju među pet najvećih svjetskih brodara, dok se kompanija priprema za formiranje Gemini Cooperation s Maerskom, što će označiti završetak partnerstva s THE Allianceom.

Foto: Rast Hapag-Lloyda od 2010 / Izvor: Alphaliner/Splash247

Najveći njemački brodar je u travnju ove godine predstavio svoje srednjoročne poslovne planove do 2030., koji uključuju agresivan rast flote. Izvršni direktor kompanije, Rolf Habben Jensen, izjavio je da su ciljevi “najambicioznija strategija do sada” za tvrtku, piše Splash247.

Hapag-Lloyd je odabrao dva kineska brodogradilišta za svoju sljedeću flotu, s narudžbama koje ukupno iznose 5,25 milijardi dolara ako se iskoriste sve opcije, što čini jednu od najvećih narudžbi kontejnerskih brodova u povijesti.

Prema izvješću brokera Intermodal, njemački brodar Hapag-Lloyd sklopio je ugovor s brodogradilištem Yangzijiang Shipbuilding za izgradnju 10 brodova kapaciteta 17.000 TEU s dvostrukim gorivom te dodatnih pet opcija, pri čemu svaki brod vrijedi 210 milijuna dolara.

Paralelno, tvrtka pod vodstvom Rolfa Habben Jensena naručila je od New Times Shipbuilding brodove kapaciteta 9.200 TEU, također s dvostrukim gorivom, po cijeni od 140 milijuna dolara po brodu, uz 10 narudžbi i pet opcija.

Ukupno narudžbe dodatno učvršćuju Hapag-Lloydovu poziciju među pet najvećih svjetskih brodara, dok se kompanija priprema za formiranje Gemini Cooperation s Maerskom, što će označiti završetak partnerstva s THE Allianceom.

Foto: Rast Hapag-Lloyda od 2010 / Izvor: Alphaliner/Splash247

Najveći njemački brodar je u travnju ove godine predstavio svoje srednjoročne poslovne planove do 2030., koji uključuju agresivan rast flote. Izvršni direktor kompanije, Rolf Habben Jensen, izjavio je da su ciljevi “najambicioznija strategija do sada” za tvrtku, piše Splash247.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here