O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Singapur digitalizira bunkering: Obavezna primjena e-BDN-a od sljedeće godine.

Singapur će biti prva luka na svijetu koja će uvesti digitalni bunkering za sve operacije.

Od 1. travnja 2025. svi će dobavljači goriva morati pružati digitalne usluge bunkeringa i izdavati elektroničke potvrde o isporuci goriva (e-BDN) kao standard. Ova odluka dolazi nakon probnih programa koji su pokrenuti još od studenog prošle godine s dobavljačima, uključujući 10 najvećih tvrtki za bunkering u Singapuru.

Digitalni proces bunkeringa omogućuje učinkovito dijeljenje podataka između kupaca i dobavljača goriva, što će ubrzati administrativne procese, poboljšati odgovornost, osigurati usklađenost s propisima, smanjiti mogućnost pogrešaka te podržati rano otkrivanje potencijalnih prijevara,” izjavila je Uprava za pomorstvo i luke Singapura (MPA) u priopćenju.

Singapur, kao najveći svjetski centar bunkeringa, često preuzima tehnološko vodstvo u odnosu na svoje konkurente. Na primjer, već je prije nekoliko godina uveo obavezne mjerače protoka goriva, dok europske luke, poput Rotterdama, tek sada uvode slične zahtjeve, piše Splash247.

Singapur drži vodeću poziciju u globalnoj industriji bunkeringa. Podaci iz 2023. pokazuju da je količina goriva prodana u Singapuru veća od ukupnih prodaja u šest vodećih svjetskih luka za bunkering.

Singapur će biti prva luka na svijetu koja će uvesti digitalni bunkering za sve operacije.

Od 1. travnja 2025. svi će dobavljači goriva morati pružati digitalne usluge bunkeringa i izdavati elektroničke potvrde o isporuci goriva (e-BDN) kao standard. Ova odluka dolazi nakon probnih programa koji su pokrenuti još od studenog prošle godine s dobavljačima, uključujući 10 najvećih tvrtki za bunkering u Singapuru.

Digitalni proces bunkeringa omogućuje učinkovito dijeljenje podataka između kupaca i dobavljača goriva, što će ubrzati administrativne procese, poboljšati odgovornost, osigurati usklađenost s propisima, smanjiti mogućnost pogrešaka te podržati rano otkrivanje potencijalnih prijevara,” izjavila je Uprava za pomorstvo i luke Singapura (MPA) u priopćenju.

Singapur, kao najveći svjetski centar bunkeringa, često preuzima tehnološko vodstvo u odnosu na svoje konkurente. Na primjer, već je prije nekoliko godina uveo obavezne mjerače protoka goriva, dok europske luke, poput Rotterdama, tek sada uvode slične zahtjeve, piše Splash247.

Singapur drži vodeću poziciju u globalnoj industriji bunkeringa. Podaci iz 2023. pokazuju da je količina goriva prodana u Singapuru veća od ukupnih prodaja u šest vodećih svjetskih luka za bunkering.