O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Fincantieri: Rekordne Narudžbe i Pogled u Budućnost

Tijekom ove godine, Fincantieri je ugovorio tri velika broda za Carnival Cruise Line, dva za Crystal Cruises i čak osam za Norwegian Cruise Line Holdings, zadovoljavajući potrebe suvremenog, premium i luksuznog tržišta.

Industrija prolazi kroz prijelazno razdoblje, s novim tehnologijama i gorivima, ali ne postoji sustav koji bi trenutno mogao zamijeniti konvencionalni pogon. Trenutno Fincantieri gradi brodove koji koriste LNG, brodove spremne za metanol, te testira gorivne ćelije na vodik.

IMO cilja na neto nula emisija do 2050., dok je Fincantieri postavio ambiciozniji cilj od 2035. godine. U suradnji s Vikingom, razvijaju hibridna rješenja koja kombiniraju tradicionalni pogon s gorivnim ćelijama na vodik, što omogućava brodovima plovidbu bez emisija pri niskim brzinama, piše Cruise Industry News.

Primjer inovacija je Sun Princess, dvogorivni brod isporučen 2024., koji koristi 4.000 kubičnih metara LNG-a kao primarno gorivo i sadrži više od 100 poboljšanja u energetskoj učinkovitosti. Zahvaljujući ovim mjerama, potrošnja goriva i emisije smanjene su za oko 50 posto ispod ciljeva IMO-a.

Fincantieri također osigurava da su brodovi koje dizajnira spremni za buduća goriva i nove tehnologije, kako bi zadovoljili promjenjive potrebe svojih kupaca i osigurali fleksibilnost za buduće inovacije.

Tijekom ove godine, Fincantieri je ugovorio tri velika broda za Carnival Cruise Line, dva za Crystal Cruises i čak osam za Norwegian Cruise Line Holdings, zadovoljavajući potrebe suvremenog, premium i luksuznog tržišta.

Industrija prolazi kroz prijelazno razdoblje, s novim tehnologijama i gorivima, ali ne postoji sustav koji bi trenutno mogao zamijeniti konvencionalni pogon. Trenutno Fincantieri gradi brodove koji koriste LNG, brodove spremne za metanol, te testira gorivne ćelije na vodik.

IMO cilja na neto nula emisija do 2050., dok je Fincantieri postavio ambiciozniji cilj od 2035. godine. U suradnji s Vikingom, razvijaju hibridna rješenja koja kombiniraju tradicionalni pogon s gorivnim ćelijama na vodik, što omogućava brodovima plovidbu bez emisija pri niskim brzinama, piše Cruise Industry News.

Primjer inovacija je Sun Princess, dvogorivni brod isporučen 2024., koji koristi 4.000 kubičnih metara LNG-a kao primarno gorivo i sadrži više od 100 poboljšanja u energetskoj učinkovitosti. Zahvaljujući ovim mjerama, potrošnja goriva i emisije smanjene su za oko 50 posto ispod ciljeva IMO-a.

Fincantieri također osigurava da su brodovi koje dizajnira spremni za buduća goriva i nove tehnologije, kako bi zadovoljili promjenjive potrebe svojih kupaca i osigurali fleksibilnost za buduće inovacije.

HTML Code here

Novi Vinodolski

HTML Code here