O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Maersk planira veliku obnovu flote: Fokus na dekarbonizaciju i dvogorivni pogon

Brodovi – s cijenom od 200 milijuna dolara po jedinici – trebali bi biti isporučeni 2028. godine.

Više brokerskih kuća tvrdi da je danski prijevoznik potpisao ugovor za šest kontejnerskih brodova kapaciteta 16.000 TEU s brodogradilištem New Times Shipbuilding, uz opciju za još šest dodatnih brodova, piše Splash247.com.

Maerskovi službenici još nisu potvrdili narudžbe.

U kolovozu, prilikom objave svojih polugodišnjih rezultata, Maersk je predstavio svoju politiku izgradnje novih brodova do 2030., s dva ključna elementa. Prvo, namjera da se veličina flote ne povećava iznad današnjih 4,3 milijuna TEU do kraja desetljeća, i drugo, Maerskovo priznanje da će nastaviti s narudžbama dvogorivnih brodova koji mogu koristiti bio-LNG, vrstu goriva koju je ranije odbacio.

Maersk je na posljednjem kvartalnom izvješću izjavio da je u procesu potpisivanja ugovora o izgradnji novih brodova i ugovora o najmu dvogorivnih brodova koji odgovaraju planiranom tempu obnove od oko 160.000 TEU godišnje.

Kombinacija metanola i dvogorivnih sustava pogona na ukapljeni plin odabrana je za buduće brodove

Iako će zeleni metanol vjerojatno postati najkonkurentniji i najodrživiji put prema dekarbonizaciji u kratkom roku, Maersk također predviđa višegorivnu budućnost za industriju, koja uključuje ukapljeni bio-metan,” navodi se u priopćenju tvrtke.

Brodovi – s cijenom od 200 milijuna dolara po jedinici – trebali bi biti isporučeni 2028. godine.

Više brokerskih kuća tvrdi da je danski prijevoznik potpisao ugovor za šest kontejnerskih brodova kapaciteta 16.000 TEU s brodogradilištem New Times Shipbuilding, uz opciju za još šest dodatnih brodova, piše Splash247.com.

Maerskovi službenici još nisu potvrdili narudžbe.

U kolovozu, prilikom objave svojih polugodišnjih rezultata, Maersk je predstavio svoju politiku izgradnje novih brodova do 2030., s dva ključna elementa. Prvo, namjera da se veličina flote ne povećava iznad današnjih 4,3 milijuna TEU do kraja desetljeća, i drugo, Maerskovo priznanje da će nastaviti s narudžbama dvogorivnih brodova koji mogu koristiti bio-LNG, vrstu goriva koju je ranije odbacio.

Maersk je na posljednjem kvartalnom izvješću izjavio da je u procesu potpisivanja ugovora o izgradnji novih brodova i ugovora o najmu dvogorivnih brodova koji odgovaraju planiranom tempu obnove od oko 160.000 TEU godišnje.

Kombinacija metanola i dvogorivnih sustava pogona na ukapljeni plin odabrana je za buduće brodove

Iako će zeleni metanol vjerojatno postati najkonkurentniji i najodrživiji put prema dekarbonizaciji u kratkom roku, Maersk također predviđa višegorivnu budućnost za industriju, koja uključuje ukapljeni bio-metan,” navodi se u priopćenju tvrtke.