O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

LNG Dominira Novogradnjom: Metanol u Silaznoj Putanji 2024

Tijekom 2024. LNG je ponovno postao dominantan izbor među brodovlasnicima za nove narudžbe kontejnerskih brodova, nadmašivši metanol. Podaci Alphaliner-a pokazuju da LNG pogon čini 55% svih novih narudžbi, dok je metanol pao na 21%, što je znatan pad u usporedbi s prošlogodišnjih 51%, piše Splash247.com.

Razlozi za ovaj pomak leže u neizvjesnosti oko buduće proizvodnje zelenog metanola, koja se suočava s visokim troškovima i ograničenim kapacitetima. LNG, s druge strane, nudi pouzdano rješenje za smanjenje emisija stakleničkih plinova u kraćem roku, pa je stoga ponovno postao glavna opcija za brodovlasnike.

Jedan od najistaknutijih događaja ove godine je narudžba danske kompanije Maersk za šest LNG dvogorivnih brodova iz kineskog brodogradilišta New Times Shipbuilding. Maersk, koji je ranije bio suzdržan prema LNG tehnologiji, sada se pridružio sve većem broju kompanija koje biraju LNG kao tranzicijsko gorivo.

Foto: Alphaliner/Splash247

Unatoč rastućem prihvaćanju LNG-a, mnogi stručnjaci i organizacije nastavljaju kritizirati njegovu ulogu u smanjenju emisija. Istraživanja pokazuju da LNG može uzrokovati 33% više emisija stakleničkih plinova u odnosu na ugljen, što dodatno potiče debatu o njegovoj dugoročnoj održivosti.

Ipak, LNG brodovi postaju sve prisutniji, a očekuje se da će broj LNG brodova u funkciji dosegnuti preko 1.150 do 2028. godine. U isto vrijeme, industrija pomno prati razvoj novih goriva poput ukapljenog biometana i e-metana, dok se planira eliminirati emisije metana u narednom desetljeću, čime bi LNG postao još održivije rješenje za pomorsku industriju.

Tijekom 2024. LNG je ponovno postao dominantan izbor među brodovlasnicima za nove narudžbe kontejnerskih brodova, nadmašivši metanol. Podaci Alphaliner-a pokazuju da LNG pogon čini 55% svih novih narudžbi, dok je metanol pao na 21%, što je znatan pad u usporedbi s prošlogodišnjih 51%, piše Splash247.com.

Razlozi za ovaj pomak leže u neizvjesnosti oko buduće proizvodnje zelenog metanola, koja se suočava s visokim troškovima i ograničenim kapacitetima. LNG, s druge strane, nudi pouzdano rješenje za smanjenje emisija stakleničkih plinova u kraćem roku, pa je stoga ponovno postao glavna opcija za brodovlasnike.

Jedan od najistaknutijih događaja ove godine je narudžba danske kompanije Maersk za šest LNG dvogorivnih brodova iz kineskog brodogradilišta New Times Shipbuilding. Maersk, koji je ranije bio suzdržan prema LNG tehnologiji, sada se pridružio sve većem broju kompanija koje biraju LNG kao tranzicijsko gorivo.

Foto: Alphaliner/Splash247

Unatoč rastućem prihvaćanju LNG-a, mnogi stručnjaci i organizacije nastavljaju kritizirati njegovu ulogu u smanjenju emisija. Istraživanja pokazuju da LNG može uzrokovati 33% više emisija stakleničkih plinova u odnosu na ugljen, što dodatno potiče debatu o njegovoj dugoročnoj održivosti.

Ipak, LNG brodovi postaju sve prisutniji, a očekuje se da će broj LNG brodova u funkciji dosegnuti preko 1.150 do 2028. godine. U isto vrijeme, industrija pomno prati razvoj novih goriva poput ukapljenog biometana i e-metana, dok se planira eliminirati emisije metana u narednom desetljeću, čime bi LNG postao još održivije rješenje za pomorsku industriju.