O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Bahri modernizira flotu uz financiranje od 756 milijuna USD za nove VLCC tankere

Ovaj strateški potez osigurava dugoročnu konkurentnost kompanije na globalnom tržištu prijevoza sirove nafte.

Bahri, vodeća saudijska brodarska kompanija, zaključila je financijski ugovor vrijedan 756 milijuna USD s Alinma Bankom za djelomično financiranje kupovine devet novih VLCC tankera od Capital Maritime & Trading, tvrtke pod upravom Evangelosa Marinakisa, piše Splash247.com.

Ukupna vrijednost transakcije iznosi oko 1 milijardu USD, a isporuka brodova očekuje se do kraja prvog kvartala 2025. godine. Bahri kontinuirano obnavlja svoju VLCC flotu od kraja prošle godine, nabavljajući nekoliko modernih brodova sa sekundarnog tržišta, uključujući četiri VLCC-a kupljena od Korea Line Corporation u svibnju.

Kupnja najavljena krajem kolovoza trebala bi modernizirati Bahrijevu flotu za prijevoz sirove nafte, koja trenutno uključuje oko 40 VLCC-a, i omogućiti postupnu zamjenu starijih brodova. Većina ovih devet brodova izgrađena je u Južnoj Koreji, s prosječnom starosti od 5,9 godina i kapacitetom od oko 311.500 dwt.

Ovaj strateški potez osigurava dugoročnu konkurentnost kompanije na globalnom tržištu prijevoza sirove nafte.

Bahri, vodeća saudijska brodarska kompanija, zaključila je financijski ugovor vrijedan 756 milijuna USD s Alinma Bankom za djelomično financiranje kupovine devet novih VLCC tankera od Capital Maritime & Trading, tvrtke pod upravom Evangelosa Marinakisa, piše Splash247.com.

Ukupna vrijednost transakcije iznosi oko 1 milijardu USD, a isporuka brodova očekuje se do kraja prvog kvartala 2025. godine. Bahri kontinuirano obnavlja svoju VLCC flotu od kraja prošle godine, nabavljajući nekoliko modernih brodova sa sekundarnog tržišta, uključujući četiri VLCC-a kupljena od Korea Line Corporation u svibnju.

Kupnja najavljena krajem kolovoza trebala bi modernizirati Bahrijevu flotu za prijevoz sirove nafte, koja trenutno uključuje oko 40 VLCC-a, i omogućiti postupnu zamjenu starijih brodova. Većina ovih devet brodova izgrađena je u Južnoj Koreji, s prosječnom starosti od 5,9 godina i kapacitetom od oko 311.500 dwt.