CMA CGM Monza, novi brod za prijevoz automobila i kamiona (PCTC – Pure Car and Truck Carrier), ulazi u flotu s kapacitetom od 7.000 CEU-a i naprednim LNG dual-fuel sustavom pogona.
Francuska brodarska kompanija CMA CGM Group preuzela je novi hibridni brod za prijevoz automobila i kamiona (PCTC) od kineskog brodogradilišta China Merchants Jinling Shipyard Weihai, piše Baird Maritime.
Kao i njeni prethodnici, CMA CGM Monaco i CMA CGM Daytona, novi brod CMA CGM Monza bit će upravljan od strane tvrtke Eastern Pacific Shipping sa sjedištem u Singapuru.
Brod ima ukupnu duljinu od 199,99 metara, širinu od 38 metara, gaz od 8,6 metara, bruto tonažu od 72.000, te 12 paluba za vozila s ukupnim kapacitetom od 7.000 CEU-a. Propulzijski sustav je hibridnog tipa i sastoji se od litijskih baterija te dva MAN LNG dual-fuel motora, koji zadovoljavaju IMO Tier III standarde, a pogonjeni su s dva spremnika kapaciteta 2.000 kubnih metara.
Palube za vozila uključuju fiksne i pokretne dijelove, što omogućuje prijevoz većih vozila poput prikolica i autobusa.
CMA CGM Monza je klasificiran od strane Lloyd’s Registera i plovit će pod zastavom Malte.