O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

COSCO Narudžbom Šest Brodova jača Poziciju u Globalnom Prijevozu

Ova narudžba potvrđuje COSCO-ovu predanost ekološki odgovornom transportu s modernom opremom za smanjenje emisija.

Nakon Seaspanove narudžbe za nove brodove kapaciteta 13,600 TEU, kineski gigant u prijevozu kontejnera COSCO Shipping Lines ugovorio je izgradnju šest brodova slične veličine u brodogradilištu Hudong-Zhonghua, piše Splash247.com.

Četvrta najveća svjetska kontejnerska linija naručila je seriju brodova na konvencionalno gorivo od brodogradilišta koje djeluje pod okriljem CSSC-a, a isporuka se očekuje do 2027. godine.

Novi brodovi, dugi 336 metara, bit će opremljeni uređajima za smanjenje emisija, poput pročišćivača (scrubbera) i uređaja za uštedu energije, uključujući i sustave za napajanje s obale. Vrijednost narudžbe nije objavljena, ali izvori iz brodogradnje navode da je, poput Seaspanove narudžbe, ugovor sklopljen s ukupnom vrijednošću većom od 900 milijuna USD.

COSCO grupa, koja posjeduje flotu veću od 500 brodova, četvrta je najveća kontejnerska tvrtka na svijetu. Operator Orient Overseas Container Line (OOCL), pod kontrolom COSCO-a i sa sjedištem u Hong Kongu, također će preuzeti Seaspanove nove brodove u 15-godišnji najam vrijedan oko 11,2 milijarde RMB (1,57 milijardi USD).

Ovaj ugovor predstavlja četvrtu ovogodišnju narudžbu velikih kontejnerskih brodova za kinesko državno brodogradilište, nakon narudžbi iz Singapura (Pacific International Lines – PIL) i hamburške tvrtke Peter Döhle, koja se bavi upravljanjem kontejnerskim i teretnim brodovima.

Ova narudžba potvrđuje COSCO-ovu predanost ekološki odgovornom transportu s modernom opremom za smanjenje emisija.

Nakon Seaspanove narudžbe za nove brodove kapaciteta 13,600 TEU, kineski gigant u prijevozu kontejnera COSCO Shipping Lines ugovorio je izgradnju šest brodova slične veličine u brodogradilištu Hudong-Zhonghua, piše Splash247.com.

Četvrta najveća svjetska kontejnerska linija naručila je seriju brodova na konvencionalno gorivo od brodogradilišta koje djeluje pod okriljem CSSC-a, a isporuka se očekuje do 2027. godine.

Novi brodovi, dugi 336 metara, bit će opremljeni uređajima za smanjenje emisija, poput pročišćivača (scrubbera) i uređaja za uštedu energije, uključujući i sustave za napajanje s obale. Vrijednost narudžbe nije objavljena, ali izvori iz brodogradnje navode da je, poput Seaspanove narudžbe, ugovor sklopljen s ukupnom vrijednošću većom od 900 milijuna USD.

COSCO grupa, koja posjeduje flotu veću od 500 brodova, četvrta je najveća kontejnerska tvrtka na svijetu. Operator Orient Overseas Container Line (OOCL), pod kontrolom COSCO-a i sa sjedištem u Hong Kongu, također će preuzeti Seaspanove nove brodove u 15-godišnji najam vrijedan oko 11,2 milijarde RMB (1,57 milijardi USD).

Ovaj ugovor predstavlja četvrtu ovogodišnju narudžbu velikih kontejnerskih brodova za kinesko državno brodogradilište, nakon narudžbi iz Singapura (Pacific International Lines – PIL) i hamburške tvrtke Peter Döhle, koja se bavi upravljanjem kontejnerskim i teretnim brodovima.