OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

Nova suradnja između CMA CGM-a i Marsa Maroca: Ulaganja od 280 milijuna USD u luku Nador West Med

Francuska brodarska tvrtka CMA CGM i marokanski operater luka Marsa Maroc formirali su zajedničku tvrtku za opremanje i upravljanje dijelom kontejnerskog terminala u sjeveroistočnom Maroku.

Kroz novo partnerstvo, francuski brodarski gigant CMA CGM i Marsa Maroc, vodeći operater luka u Maroku, preuzet će upravljanje nad dijelom terminala Nador West Med. Ovaj zajednički projekt obuhvaća opremanje dijela obale duljine 750 metara te kontejnerskog prostora na 35 hektara zemljišta, piše Baird Maritime.

HTML Code here

U ovoj zajedničkoj tvrtki, Marsa Maroc će imati 51% udjela, dok će CMA CGM držati 49%. U okviru 25-godišnje podkoncesije, obje tvrtke planiraju značajna ulaganja od ukupno 280 milijuna američkih dolara, s ciljem da godišnji kapacitet terminala dosegne 1,2 milijuna TEU-a.

Terminal, koji će moći primati najveće svjetske kontejnerske brodove zahvaljujući gazu od 18 metara, postupno će biti opremljen s osam pretovarnih dizalica (naspram trenutnih šest) te 24 električne dizalice na gumenim kotačima (u odnosu na sadašnjih 15), čime će značajno povećati efikasnost i kapacitet rukovanja teretom.

Francuska brodarska tvrtka CMA CGM i marokanski operater luka Marsa Maroc formirali su zajedničku tvrtku za opremanje i upravljanje dijelom kontejnerskog terminala u sjeveroistočnom Maroku.

Kroz novo partnerstvo, francuski brodarski gigant CMA CGM i Marsa Maroc, vodeći operater luka u Maroku, preuzet će upravljanje nad dijelom terminala Nador West Med. Ovaj zajednički projekt obuhvaća opremanje dijela obale duljine 750 metara te kontejnerskog prostora na 35 hektara zemljišta, piše Baird Maritime.

U ovoj zajedničkoj tvrtki, Marsa Maroc će imati 51% udjela, dok će CMA CGM držati 49%. U okviru 25-godišnje podkoncesije, obje tvrtke planiraju značajna ulaganja od ukupno 280 milijuna američkih dolara, s ciljem da godišnji kapacitet terminala dosegne 1,2 milijuna TEU-a.

HTML Code here

Terminal, koji će moći primati najveće svjetske kontejnerske brodove zahvaljujući gazu od 18 metara, postupno će biti opremljen s osam pretovarnih dizalica (naspram trenutnih šest) te 24 električne dizalice na gumenim kotačima (u odnosu na sadašnjih 15), čime će značajno povećati efikasnost i kapacitet rukovanja teretom.

MOŽE VAS ZANIMATI