OTP Groupama Banner

O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

OTP Groupama Banner

Gdansk Express pridružen Hapag-Lloyd floti

Njemački brodarski div Hapag-Lloyd pridodao je svojoj floti još jedan kontejnerski brod klase Hamburg Express kapaciteta 23.660 TEU, piše Offshore Energy.

Gdansk Express je osmi brod u seriji najnovije klase Hamburg Express, serije od dvanaest brodova za koje se tvrdi da su “najveći kontejnerski brodovi” koji su ikad plovili pod njemačkom zastavom.

HTML Code here

Poput ostalih brodova u ovoj seriji, opremljen je visokotlačnim dual-fuel motorom koji može raditi na LNG, ali ima i dovoljan kapacitet spremnika za korištenje konvencionalnog goriva kao alternativu.

Zahvaljujući novoj dual-fuel tehnologiji, brodovi klase Hamburg Express mogu koristiti i nefosilna goriva, poput bio-metana i e-metana, čime gotovo u potpunosti eliminiraju emisiju CO2, napominju iz Hapag-Lloyda.

Podsjetimo, njemački vlasnik broda primio je sedmi LNG dual-fuel kontejnerski brod kapaciteta 23.660 TEU iz Hanwha Oceana u kolovozu 2024. godine.

Ova nova klasa brodova predstavlja važan doprinos naporima Hapag-Lloyda da do 2045. godine cijelu svoju flotu učini klimatski neutralnom.

Njemački brodarski div Hapag-Lloyd pridodao je svojoj floti još jedan kontejnerski brod klase Hamburg Express kapaciteta 23.660 TEU, piše Offshore Energy.

Gdansk Express je osmi brod u seriji najnovije klase Hamburg Express, serije od dvanaest brodova za koje se tvrdi da su “najveći kontejnerski brodovi” koji su ikad plovili pod njemačkom zastavom.

Poput ostalih brodova u ovoj seriji, opremljen je visokotlačnim dual-fuel motorom koji može raditi na LNG, ali ima i dovoljan kapacitet spremnika za korištenje konvencionalnog goriva kao alternativu.

HTML Code here

Zahvaljujući novoj dual-fuel tehnologiji, brodovi klase Hamburg Express mogu koristiti i nefosilna goriva, poput bio-metana i e-metana, čime gotovo u potpunosti eliminiraju emisiju CO2, napominju iz Hapag-Lloyda.

Podsjetimo, njemački vlasnik broda primio je sedmi LNG dual-fuel kontejnerski brod kapaciteta 23.660 TEU iz Hanwha Oceana u kolovozu 2024. godine.

Ova nova klasa brodova predstavlja važan doprinos naporima Hapag-Lloyda da do 2045. godine cijelu svoju flotu učini klimatski neutralnom.

MOŽE VAS ZANIMATI