O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Gdansk Express pridružen Hapag-Lloyd floti

Njemački brodarski div Hapag-Lloyd pridodao je svojoj floti još jedan kontejnerski brod klase Hamburg Express kapaciteta 23.660 TEU, piše Offshore Energy.

Gdansk Express je osmi brod u seriji najnovije klase Hamburg Express, serije od dvanaest brodova za koje se tvrdi da su “najveći kontejnerski brodovi” koji su ikad plovili pod njemačkom zastavom.

Poput ostalih brodova u ovoj seriji, opremljen je visokotlačnim dual-fuel motorom koji može raditi na LNG, ali ima i dovoljan kapacitet spremnika za korištenje konvencionalnog goriva kao alternativu.

Zahvaljujući novoj dual-fuel tehnologiji, brodovi klase Hamburg Express mogu koristiti i nefosilna goriva, poput bio-metana i e-metana, čime gotovo u potpunosti eliminiraju emisiju CO2, napominju iz Hapag-Lloyda.

Podsjetimo, njemački vlasnik broda primio je sedmi LNG dual-fuel kontejnerski brod kapaciteta 23.660 TEU iz Hanwha Oceana u kolovozu 2024. godine.

Ova nova klasa brodova predstavlja važan doprinos naporima Hapag-Lloyda da do 2045. godine cijelu svoju flotu učini klimatski neutralnom.

Njemački brodarski div Hapag-Lloyd pridodao je svojoj floti još jedan kontejnerski brod klase Hamburg Express kapaciteta 23.660 TEU, piše Offshore Energy.

Gdansk Express je osmi brod u seriji najnovije klase Hamburg Express, serije od dvanaest brodova za koje se tvrdi da su “najveći kontejnerski brodovi” koji su ikad plovili pod njemačkom zastavom.

Poput ostalih brodova u ovoj seriji, opremljen je visokotlačnim dual-fuel motorom koji može raditi na LNG, ali ima i dovoljan kapacitet spremnika za korištenje konvencionalnog goriva kao alternativu.

Zahvaljujući novoj dual-fuel tehnologiji, brodovi klase Hamburg Express mogu koristiti i nefosilna goriva, poput bio-metana i e-metana, čime gotovo u potpunosti eliminiraju emisiju CO2, napominju iz Hapag-Lloyda.

Podsjetimo, njemački vlasnik broda primio je sedmi LNG dual-fuel kontejnerski brod kapaciteta 23.660 TEU iz Hanwha Oceana u kolovozu 2024. godine.

Ova nova klasa brodova predstavlja važan doprinos naporima Hapag-Lloyda da do 2045. godine cijelu svoju flotu učini klimatski neutralnom.