O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

NYK vraća reciklažu brodova u Japan: Novi pogon otvara se 2028.

NYK-ov projekt mogao bi transformirati način na koji se recikliraju brodovi širom svijeta.

Japanska brodarska kompanija Nippon Yusen Kaisha (NYK) otkrila je više detalja o svom ambicioznom projektu vraćanja reciklaže brodova u Japan. NYK je ranije ove godine potpisao memorandum o razumijevanju s kompanijom Oono Development kako bi pokrenuo komercijalni projekt koji će omogućiti rastavljanje brodova i velikih offshore struktura u Japanu, s ciljem recikliranja čelika i drugih materijala, piše Splash247.com.

Projekt bi trebao započeti 2028. godine, s Oono suhim dokom, jednim od najvećih u Japanu, koji će moći rastavljati dva VLCC-a istovremeno. Tvrtka Oono s otoka Shikoku ima dugogodišnju tradiciju u poslovima vezanim za zaštitu okoliša, poput upravljanja otpadom.

Jedan od najzanimljivijih aspekata projekta je potencijal za korištenje električnih lučnih peći u proizvodnji visokokvalitetnih čeličnih ploča za gradnju brodova, što bi moglo omogućiti stvaranje potpuno cirkularnih novogradnji. Iako ova tehnologija još nije ekonomski isplativa, projekt označava značajan korak prema održivijoj budućnosti brodogradnje.

Tržište reciklaže brodova, koje su posljednjih godina dominirale zemlje poput Bangladeša, Pakistana, Indije i Turske, suočava se s velikim promjenama. Očekuje se povećana potražnja za reciklažom do 2028., dok zemlje poput Egipta, Brazila i Bahreina također ulaze na ovo tržište.

Sljedećeg lipnja stupa na snagu Međunarodna konvencija iz Hong Konga o sigurnom i ekološki prihvatljivom recikliranju brodova (HKC). Ovaj standard izaziva zabrinutost u vezi s pripremljenošću mnogih reciklažnih dvorišta, posebno u Pakistanu, za ispunjavanje novih zahtjeva.

NYK-ov projekt mogao bi transformirati način na koji se recikliraju brodovi širom svijeta.

Japanska brodarska kompanija Nippon Yusen Kaisha (NYK) otkrila je više detalja o svom ambicioznom projektu vraćanja reciklaže brodova u Japan. NYK je ranije ove godine potpisao memorandum o razumijevanju s kompanijom Oono Development kako bi pokrenuo komercijalni projekt koji će omogućiti rastavljanje brodova i velikih offshore struktura u Japanu, s ciljem recikliranja čelika i drugih materijala, piše Splash247.com.

Projekt bi trebao započeti 2028. godine, s Oono suhim dokom, jednim od najvećih u Japanu, koji će moći rastavljati dva VLCC-a istovremeno. Tvrtka Oono s otoka Shikoku ima dugogodišnju tradiciju u poslovima vezanim za zaštitu okoliša, poput upravljanja otpadom.

Jedan od najzanimljivijih aspekata projekta je potencijal za korištenje električnih lučnih peći u proizvodnji visokokvalitetnih čeličnih ploča za gradnju brodova, što bi moglo omogućiti stvaranje potpuno cirkularnih novogradnji. Iako ova tehnologija još nije ekonomski isplativa, projekt označava značajan korak prema održivijoj budućnosti brodogradnje.

Tržište reciklaže brodova, koje su posljednjih godina dominirale zemlje poput Bangladeša, Pakistana, Indije i Turske, suočava se s velikim promjenama. Očekuje se povećana potražnja za reciklažom do 2028., dok zemlje poput Egipta, Brazila i Bahreina također ulaze na ovo tržište.

Sljedećeg lipnja stupa na snagu Međunarodna konvencija iz Hong Konga o sigurnom i ekološki prihvatljivom recikliranju brodova (HKC). Ovaj standard izaziva zabrinutost u vezi s pripremljenošću mnogih reciklažnih dvorišta, posebno u Pakistanu, za ispunjavanje novih zahtjeva.