O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Maersk Halifax: Prvi veliki kontejnerski brod prilagođen za pogon na metanol

Kontejnerski brod Maersk Halifax, izgrađen 2017. godine, ušao je u povijest kao prvi veliki brod prilagođen za pogon na metanol, objavio je Maersk. Preinaka je izvedena u kineskom brodogradilištu Zhoushan Xinya i trajala je 88 dana, završivši krajem listopada, piše gCaptain.

Projekt je obuhvatio značajne tehničke modifikacije, uključujući ugradnju novih spremnika za gorivo, prostorije za pripremu goriva i sustava za opskrbu gorivom. Da bi se napravile ove promjene, trup broda je produljen za 15 metara, povećavajući ukupnu dužinu na 368 metara, dok je kapacitet povećan s 15.000 na 15.690 TEU.

Motor je konvertiran u suradnji s MAN Energy Solutions, koji je zamijenio ključne dijelove kako bi omogućio rad na metanol. Brod se nakon uspješnih testiranja vratio u operaciju.

Preuređenje je dio Maerskove strategije za smanjenje emisija, usklađene s Pariškim sporazumom i ciljem postizanja neto nulte emisije do 2040. godine. Prema riječima Leonarda Sonzia, voditelja upravljanja flotom i tehnologijom, projekt je ključan za procjenu održivosti retrofita kao alternativu gradnji novih brodova.

Maersk Halifax, član Hong Kong klase od 11 brodova, napustio je brodogradilište 4. studenog, označivši značajan napredak u pomorskoj industriji prema čišćim gorivima i smanjenju ugljičnog otiska.

Kontejnerski brod Maersk Halifax, izgrađen 2017. godine, ušao je u povijest kao prvi veliki brod prilagođen za pogon na metanol, objavio je Maersk. Preinaka je izvedena u kineskom brodogradilištu Zhoushan Xinya i trajala je 88 dana, završivši krajem listopada, piše gCaptain.

Projekt je obuhvatio značajne tehničke modifikacije, uključujući ugradnju novih spremnika za gorivo, prostorije za pripremu goriva i sustava za opskrbu gorivom. Da bi se napravile ove promjene, trup broda je produljen za 15 metara, povećavajući ukupnu dužinu na 368 metara, dok je kapacitet povećan s 15.000 na 15.690 TEU.

Motor je konvertiran u suradnji s MAN Energy Solutions, koji je zamijenio ključne dijelove kako bi omogućio rad na metanol. Brod se nakon uspješnih testiranja vratio u operaciju.

Preuređenje je dio Maerskove strategije za smanjenje emisija, usklađene s Pariškim sporazumom i ciljem postizanja neto nulte emisije do 2040. godine. Prema riječima Leonarda Sonzia, voditelja upravljanja flotom i tehnologijom, projekt je ključan za procjenu održivosti retrofita kao alternativu gradnji novih brodova.

Maersk Halifax, član Hong Kong klase od 11 brodova, napustio je brodogradilište 4. studenog, označivši značajan napredak u pomorskoj industriji prema čišćim gorivima i smanjenju ugljičnog otiska.