O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

AMSA kažnjava ponavljače: Brodu MARSGRACHT zabranjen ulaz u luke na 180 dana

Australska pomorska sigurnosna agencija (AMSA) uvela je zabranu brodu MARSGRACHT pristupa bilo kojoj australskoj luci na razdoblje od 180 dana. Ova mjera je rezultat ponovljenih prekršaja koji se odnose na nepropisno skladištenje opasnog tereta, čime je brod prekršio Međunarodni kodeks za opasne tvari (IMDG) izdavan od strane IMO-a, piše FleetMon Maritime News.

Brod MARSGRACHT je prvi put zadržan u australskoj luci Port Alma 6. veljače ove godine zbog nepravilnog skladištenja opasnog tereta. Devet mjeseci kasnije, 14. studenog, brod je ponovno zadržan u istoj luci nakon inspekcije državne luke koja je ponovno otkrila kršenja IMDG Kodeksa.

Operater broda, tvrtka Spliethoff’s Bevrachtingskantoor B.V., ima povijest problema u australskim lukama, s četiri zadržavanja brodova u njihovom vlasništvu. AMSA je istaknula da operator ima stopu zadržavanja brodova od 12,6%, što je značajno iznad prosjeka.

AMSA je naglasila da primjenjuje međunarodne minimalne standarde za sigurnost pomorskog prometa i brzo djeluje protiv nesigurnih brodova i njihovih vlasnika. Ova zabrana šalje jasnu poruku da nepridržavanje sigurnosnih propisa neće biti tolerirano, posebno kada su u pitanju pravila za rukovanje opasnim teretom.

Australska pomorska sigurnosna agencija (AMSA) uvela je zabranu brodu MARSGRACHT pristupa bilo kojoj australskoj luci na razdoblje od 180 dana. Ova mjera je rezultat ponovljenih prekršaja koji se odnose na nepropisno skladištenje opasnog tereta, čime je brod prekršio Međunarodni kodeks za opasne tvari (IMDG) izdavan od strane IMO-a, piše FleetMon Maritime News.

Brod MARSGRACHT je prvi put zadržan u australskoj luci Port Alma 6. veljače ove godine zbog nepravilnog skladištenja opasnog tereta. Devet mjeseci kasnije, 14. studenog, brod je ponovno zadržan u istoj luci nakon inspekcije državne luke koja je ponovno otkrila kršenja IMDG Kodeksa.

Operater broda, tvrtka Spliethoff’s Bevrachtingskantoor B.V., ima povijest problema u australskim lukama, s četiri zadržavanja brodova u njihovom vlasništvu. AMSA je istaknula da operator ima stopu zadržavanja brodova od 12,6%, što je značajno iznad prosjeka.

AMSA je naglasila da primjenjuje međunarodne minimalne standarde za sigurnost pomorskog prometa i brzo djeluje protiv nesigurnih brodova i njihovih vlasnika. Ova zabrana šalje jasnu poruku da nepridržavanje sigurnosnih propisa neće biti tolerirano, posebno kada su u pitanju pravila za rukovanje opasnim teretom.