O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Korak prema dekarbonizaciji: Samsungov novi dizajn LNG broda

Samsung Heavy Industries (SHI), vodeći južnokorejski brodograditelj, predstavio je inovativni dizajn LNG broda opremljenog sustavom pomoćnog pogona na vjetar. Ova tehnologija omogućuje značajnu uštedu goriva i smanjenje emisija ugljika, čineći korak prema održivom pomorstvu.

Brod je dobio odobrenje od Korean Registera i Liberijskog registra, zahvaljujući implementaciji napredne tehnologije jedara (wing sail). Dizajn također uključuje postavljanje zapovjednog mosta na pramac, čime se rješava problem vidljivosti, često istican kao izazov kod brodova s pomoćnom vjetropropulzijom, piše Splash247.com.

Osim toga, brod je opremljen uređajem za smanjenje otpora zraka, koji u kombinaciji s jedrima dodatno poboljšava učinkovitost goriva i smanjuje emisije.

Jang Hae-gi, voditelj tehnološkog razvoja SHI-a, naglasio je važnost vjetropropulzije u postizanju ugljične neutralnosti u brodograđevnoj industriji:
“Vjetar je ključan faktor u našim naporima za dekarbonizaciju. Nastavit ćemo razvijati ekološki prihvatljive brodove s tehnologijom vjetropropulzije.”

Samsung nije prvi u ovoj tehnologiji – japanski brodar Mitsui OSK Lines (MOL) ranije ove godine predstavio LNG brod s vjetropropulzijom. MOL će na brod koji gradi u Južnoj Koreji ugraditi dva teleskopska jedra Wind Challenger, a isporuka je planirana za 2026. godinu.

Samsung Heavy Industries (SHI), vodeći južnokorejski brodograditelj, predstavio je inovativni dizajn LNG broda opremljenog sustavom pomoćnog pogona na vjetar. Ova tehnologija omogućuje značajnu uštedu goriva i smanjenje emisija ugljika, čineći korak prema održivom pomorstvu.

Brod je dobio odobrenje od Korean Registera i Liberijskog registra, zahvaljujući implementaciji napredne tehnologije jedara (wing sail). Dizajn također uključuje postavljanje zapovjednog mosta na pramac, čime se rješava problem vidljivosti, često istican kao izazov kod brodova s pomoćnom vjetropropulzijom, piše Splash247.com.

Osim toga, brod je opremljen uređajem za smanjenje otpora zraka, koji u kombinaciji s jedrima dodatno poboljšava učinkovitost goriva i smanjuje emisije.

Jang Hae-gi, voditelj tehnološkog razvoja SHI-a, naglasio je važnost vjetropropulzije u postizanju ugljične neutralnosti u brodograđevnoj industriji:
“Vjetar je ključan faktor u našim naporima za dekarbonizaciju. Nastavit ćemo razvijati ekološki prihvatljive brodove s tehnologijom vjetropropulzije.”

Samsung nije prvi u ovoj tehnologiji – japanski brodar Mitsui OSK Lines (MOL) ranije ove godine predstavio LNG brod s vjetropropulzijom. MOL će na brod koji gradi u Južnoj Koreji ugraditi dva teleskopska jedra Wind Challenger, a isporuka je planirana za 2026. godinu.