O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

IMPA upozorava: Pilotske ljestve i dalje ostaju kritična točka

Najnovija sigurnosna kampanja Međunarodnog udruženja pomorskih pilota (IMPA) ponovno naglašava potrebu za strogom kontrolom, održavanjem i pravilnim postavljanjem pilotskih ljestvi u skladu s SOLAS regulativom V/23 i ISO 799 standardima. IMPA je istaknula da pilotske ljestve ostaju vodeći uzrok nesukladnosti, što čini oko 50% nesukladnih zapažanja svake godine.

Rezultati IMPA-ine kampanje za sigurnost iz 2024. godine, provedene od 1. do 15. listopada, otkrivaju stopu nesukladnosti od 13%, s ukupno 4052 izvještaja i sudjelovanjem više od 500 pilota. Najviše nesukladnosti zabilježeno je u Europi (19%) i Australiji/Novi Zeland (23%), dok je ukupna stopa ostala nepromijenjena u odnosu na prethodne godine.

Foto: IMPA/Safety4Sea

Među ključnim problemima su ljestve koje nisu propisno osigurane (9%), te nepravilno postavljanje linija za podizanje i nedovoljno održavanje ljestvi. Iako nova tehnologija i aplikacije pomažu u prikupljanju podataka, stalna nesukladnost ukazuje na potrebu za boljim praćenjem i regulacijom.

U intervjuu za SAFETY4SEA, Matthew Williams, glavni tajnik IMPA-e, naglasio je da se od 2018. do 2023. stopa nesukladnosti uporno drži na visokim razinama, dosežući čak 16% u 2023. godini. “Glavni uzrok je problem s pilotskim ljestvama, koje čine oko polovice svih nesukladnih zapažanja svake godine”, rekao je Williams.

IMPA vjeruje da je sigurnost međunarodne plovidbe najbolje osigurana kroz strogo regulirane pilotske usluge oslobođene komercijalnih pritisaka te da kvalificirani pilot na mostu nema alternativu. Organizacija također poziva sve države da usvoje odgovoran pristup temeljen na provjerenim sigurnosnim strategijama i usklađenim standardima.

Najnovija sigurnosna kampanja Međunarodnog udruženja pomorskih pilota (IMPA) ponovno naglašava potrebu za strogom kontrolom, održavanjem i pravilnim postavljanjem pilotskih ljestvi u skladu s SOLAS regulativom V/23 i ISO 799 standardima. IMPA je istaknula da pilotske ljestve ostaju vodeći uzrok nesukladnosti, što čini oko 50% nesukladnih zapažanja svake godine.

Rezultati IMPA-ine kampanje za sigurnost iz 2024. godine, provedene od 1. do 15. listopada, otkrivaju stopu nesukladnosti od 13%, s ukupno 4052 izvještaja i sudjelovanjem više od 500 pilota. Najviše nesukladnosti zabilježeno je u Europi (19%) i Australiji/Novi Zeland (23%), dok je ukupna stopa ostala nepromijenjena u odnosu na prethodne godine.

Foto: IMPA/Safety4Sea

Među ključnim problemima su ljestve koje nisu propisno osigurane (9%), te nepravilno postavljanje linija za podizanje i nedovoljno održavanje ljestvi. Iako nova tehnologija i aplikacije pomažu u prikupljanju podataka, stalna nesukladnost ukazuje na potrebu za boljim praćenjem i regulacijom.

U intervjuu za SAFETY4SEA, Matthew Williams, glavni tajnik IMPA-e, naglasio je da se od 2018. do 2023. stopa nesukladnosti uporno drži na visokim razinama, dosežući čak 16% u 2023. godini. “Glavni uzrok je problem s pilotskim ljestvama, koje čine oko polovice svih nesukladnih zapažanja svake godine”, rekao je Williams.

IMPA vjeruje da je sigurnost međunarodne plovidbe najbolje osigurana kroz strogo regulirane pilotske usluge oslobođene komercijalnih pritisaka te da kvalificirani pilot na mostu nema alternativu. Organizacija također poziva sve države da usvoje odgovoran pristup temeljen na provjerenim sigurnosnim strategijama i usklađenim standardima.