O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Maersk naručuje 20 brodova u sklopu obnove flote

Maersk je potvrdio narudžbu 20 novih kontejnerskih brodova ukupnog kapaciteta 300.000 TEU, koji će zamijeniti dio starijih plovila unutar njihove flote. Brodovi su naručeni od brodogradilišta u Kini i Južnoj Koreji te će svi biti opremljeni LNG dual-fuel pogonskim sustavima, što je promjena u odnosu na prethodne narudžbe koje su se fokusirale na metanol kao gorivo budućnosti, piše Splash247.

Nova flota uključuje dva broda kapaciteta 9.000 TEU i šest brodova od 17.000 TEU koji će biti izgrađeni u kineskom brodogradilištu Yangzijiang Shipbuilding. Osim njih, dvanaest brodova kapaciteta 15.000 TEU bit će podijeljeno između Hanwha Ocean i New Times Shipbuilding.

“Zadovoljni smo potpisivanjem ugovora za 20 novih brodova, čime smo dovršili najavljenu akviziciju kapaciteta od 300.000 TEU. Ova narudžba dio je našeg programa obnove flote, a svi brodovi imat će motore za rad na gorivima s nižim emisijama, u skladu s našom strategijom dekarbonizacije,” izjavila je Anda Cristescu, voditeljica odjela za chartering i novogradnje u Maersku.

Maersk se i dalje drži strategije održavanja ukupnog kapaciteta flote između 4 i 4,3 milijuna TEU, unatoč tome što ga je MSC pretekao u globalnim rangovima brodarskih kompanija, dok je CMA CGM na dobrom putu da ga također prestigne.

Maersk je potvrdio narudžbu 20 novih kontejnerskih brodova ukupnog kapaciteta 300.000 TEU, koji će zamijeniti dio starijih plovila unutar njihove flote. Brodovi su naručeni od brodogradilišta u Kini i Južnoj Koreji te će svi biti opremljeni LNG dual-fuel pogonskim sustavima, što je promjena u odnosu na prethodne narudžbe koje su se fokusirale na metanol kao gorivo budućnosti, piše Splash247.

Nova flota uključuje dva broda kapaciteta 9.000 TEU i šest brodova od 17.000 TEU koji će biti izgrađeni u kineskom brodogradilištu Yangzijiang Shipbuilding. Osim njih, dvanaest brodova kapaciteta 15.000 TEU bit će podijeljeno između Hanwha Ocean i New Times Shipbuilding.

“Zadovoljni smo potpisivanjem ugovora za 20 novih brodova, čime smo dovršili najavljenu akviziciju kapaciteta od 300.000 TEU. Ova narudžba dio je našeg programa obnove flote, a svi brodovi imat će motore za rad na gorivima s nižim emisijama, u skladu s našom strategijom dekarbonizacije,” izjavila je Anda Cristescu, voditeljica odjela za chartering i novogradnje u Maersku.

Maersk se i dalje drži strategije održavanja ukupnog kapaciteta flote između 4 i 4,3 milijuna TEU, unatoč tome što ga je MSC pretekao u globalnim rangovima brodarskih kompanija, dok je CMA CGM na dobrom putu da ga također prestigne.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here