O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Indija uvodi obavezan CCTV sustav za sve brodove u svojim lukama

Svi brodovi koji pristaju u indijskim lukama morat će imati instalirane napredne CCTV sustave radi osiguranja sigurnosti i operativne kontrole.

Indija je uvela novu obavezu za sve brodove koji posjećuju njene luke – instalaciju naprednih CCTV sustava do listopada 2025. godine. Glavni ured za pomorstvo (DGS) navodi da je odluka donesena zbog potreba za povećanjem sigurnosti i zaštite na brodovima, piše Splash247.com.

Smjernice DGS-a postavljaju specifične rokove i zahtjeve za različite vrste brodova:

  • Strani brodovi koji prelaze pod indijsku zastavu: Ovi brodovi imaju rok od 12 mjeseci od primitka trajnog certifikata o registraciji za instalaciju CCTV sustava.
  • Brodovi pod indijskom zastavom iznad 500 GT: Ovi brodovi moraju instalirati CCTV sustave do sljedećeg odlaska u suhi dok ili unutar 24 mjeseca od datuma izdavanja okružnice, ovisno o tome što nastupi prije.
  • Novogradnja: Svi brodovi, bez obzira na tonažu, moraju imati instalirane CCTV sustave prije prvog sea trial-a.
  • Brodovi pod stranom zastavom koji posjećuju indijske luke (500 GT ili više): Imaju rok od 12 mjeseci za usklađivanje s ovim zahtjevima.

Sveobuhvatna pokrivenost CCTV sustava mora uključivati sve pristupne točke broda, palube, stanice za privez/odvez broda, te sve ostale visokorizične brodske zone. Ključna operativna područja, poput navigacijskog mosta i strojarnice, također moraju biti pod nadzorom, kako bi se omogućilo praćenje operacija i analiza izbjegavanja sudara.

Prema pravilima, sustavi moraju osigurati neprekidno snimanje 24/7 s minimalnim kapacitetom za pohranu snimki od 90 dana. Uz to, brodovi moraju imati centraliziranu kontrolnu točku za nadzor na mostu ili u posebnom sigurnosnom uredu, s mogućnošću pregledavanja snimki u stvarnom vremenu.

Za međunarodne brodove, sustavi moraju imati sigurno i enkriptirano prijenosno sučelje koje omogućava pristup ovlaštenim obalnim službama, uključujući indijske pomorske vlasti, obalnu stražu i ovlaštene istražitelje nesreća.

Svi brodovi koji pristaju u indijskim lukama morat će imati instalirane napredne CCTV sustave radi osiguranja sigurnosti i operativne kontrole.

Indija je uvela novu obavezu za sve brodove koji posjećuju njene luke – instalaciju naprednih CCTV sustava do listopada 2025. godine. Glavni ured za pomorstvo (DGS) navodi da je odluka donesena zbog potreba za povećanjem sigurnosti i zaštite na brodovima, piše Splash247.com.

Smjernice DGS-a postavljaju specifične rokove i zahtjeve za različite vrste brodova:

  • Strani brodovi koji prelaze pod indijsku zastavu: Ovi brodovi imaju rok od 12 mjeseci od primitka trajnog certifikata o registraciji za instalaciju CCTV sustava.
  • Brodovi pod indijskom zastavom iznad 500 GT: Ovi brodovi moraju instalirati CCTV sustave do sljedećeg odlaska u suhi dok ili unutar 24 mjeseca od datuma izdavanja okružnice, ovisno o tome što nastupi prije.
  • Novogradnja: Svi brodovi, bez obzira na tonažu, moraju imati instalirane CCTV sustave prije prvog sea trial-a.
  • Brodovi pod stranom zastavom koji posjećuju indijske luke (500 GT ili više): Imaju rok od 12 mjeseci za usklađivanje s ovim zahtjevima.

Sveobuhvatna pokrivenost CCTV sustava mora uključivati sve pristupne točke broda, palube, stanice za privez/odvez broda, te sve ostale visokorizične brodske zone. Ključna operativna područja, poput navigacijskog mosta i strojarnice, također moraju biti pod nadzorom, kako bi se omogućilo praćenje operacija i analiza izbjegavanja sudara.

Prema pravilima, sustavi moraju osigurati neprekidno snimanje 24/7 s minimalnim kapacitetom za pohranu snimki od 90 dana. Uz to, brodovi moraju imati centraliziranu kontrolnu točku za nadzor na mostu ili u posebnom sigurnosnom uredu, s mogućnošću pregledavanja snimki u stvarnom vremenu.

Za međunarodne brodove, sustavi moraju imati sigurno i enkriptirano prijenosno sučelje koje omogućava pristup ovlaštenim obalnim službama, uključujući indijske pomorske vlasti, obalnu stražu i ovlaštene istražitelje nesreća.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here