O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Novi brodovi, stari dugovi: Budućnost »3. maja« u rukama Algome

Završetak broda “Algoma Endeavour” označava prekretnicu za opstanak i budućnost brodogradilišta “3. maj

»Algoma Endeavour«, brod vrijedan 89 milijuna eura, trenutno se nalazi u brodogradilištu »Viktor Lenac«, gdje će ostati još desetak dana prije završnog opremanja u »3. maju«. Planirano je da ovaj samoiskrcavajući brod, namijenjen plovidbi Velikim jezerima, krene na pokusnu plovidbu oko 10. siječnja, piše Novi List.

Završetak izgradnje ovog 225-metarskog broda apsolutni je prioritet za »3. maj«. Kanadski naručitelj Algoma Corporation već je uložio 14 milijuna eura kako bi ubrzao dovršetak projekta, čime se nastoji osigurati isporuka do ugovorenog roka – sredine veljače. Svako daljnje kašnjenje moglo bi izazvati ozbiljne financijske i pravne posljedice, uključujući blokadu brodogradilišta.

»3. maj« je obvezan do 28. veljače 2024. podmiriti više od 20 milijuna eura sudskih nagodbi, uključujući dugove prema Uljaniku u stečaju i njegovim povezanim društvima. Ukoliko se ti iznosi ne podmire na vrijeme, prijeti prisilna naplata koja bi dodatno ugrozila rad brodogradilišta.

Paralelno s naporima na dovršetku »Algome Endeavour«, brodogradilište se priprema za gradnju novog luksuznog kruzera za Scenic grupu, čija će vrijednost premašiti 250 milijuna eura. Rezanje čelika za ovaj projekt trebalo bi započeti već u veljači, a »3. maj« će ponovno sudjelovati u gradnji i opremanju trupa.

U tijeku su i pripreme za prelazak na poslovanje pod novom tvrtkom »3. maj Rijeka 1905«. Ovaj potez omogućit će nastavak brodograđevne djelatnosti bez opterećenja starim dugovima i obvezama, osiguravajući stabilniju budućnost za radnike i lokalnu zajednicu.

Završetak broda “Algoma Endeavour” označava prekretnicu za opstanak i budućnost brodogradilišta “3. maj

»Algoma Endeavour«, brod vrijedan 89 milijuna eura, trenutno se nalazi u brodogradilištu »Viktor Lenac«, gdje će ostati još desetak dana prije završnog opremanja u »3. maju«. Planirano je da ovaj samoiskrcavajući brod, namijenjen plovidbi Velikim jezerima, krene na pokusnu plovidbu oko 10. siječnja, piše Novi List.

Završetak izgradnje ovog 225-metarskog broda apsolutni je prioritet za »3. maj«. Kanadski naručitelj Algoma Corporation već je uložio 14 milijuna eura kako bi ubrzao dovršetak projekta, čime se nastoji osigurati isporuka do ugovorenog roka – sredine veljače. Svako daljnje kašnjenje moglo bi izazvati ozbiljne financijske i pravne posljedice, uključujući blokadu brodogradilišta.

»3. maj« je obvezan do 28. veljače 2024. podmiriti više od 20 milijuna eura sudskih nagodbi, uključujući dugove prema Uljaniku u stečaju i njegovim povezanim društvima. Ukoliko se ti iznosi ne podmire na vrijeme, prijeti prisilna naplata koja bi dodatno ugrozila rad brodogradilišta.

Paralelno s naporima na dovršetku »Algome Endeavour«, brodogradilište se priprema za gradnju novog luksuznog kruzera za Scenic grupu, čija će vrijednost premašiti 250 milijuna eura. Rezanje čelika za ovaj projekt trebalo bi započeti već u veljači, a »3. maj« će ponovno sudjelovati u gradnji i opremanju trupa.

U tijeku su i pripreme za prelazak na poslovanje pod novom tvrtkom »3. maj Rijeka 1905«. Ovaj potez omogućit će nastavak brodograđevne djelatnosti bez opterećenja starim dugovima i obvezama, osiguravajući stabilniju budućnost za radnike i lokalnu zajednicu.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here