O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Platforma čarter.hr istražila ključne izazove čarter industrije u Hrvatskoj: Nautički turizam zanemaren na lokalnoj razini

Hrvatska, kao vodeća destinacija u nautičkom turizmu na Mediteranu, posljednjih godina sve češće svjedoči nezadovoljstvu čarter tvrtki načinom na koji se ovaj iznimno važan sektor percipira i podržava na lokalnim razinama. Platforma čarter.hr, vodeći digitalni alat za čarter profesionalce, provela je istraživanje ključnih izazova među čarter tvrtkama u Hrvatskoj, otkrivši niz problema s kojima se suočavaju pružatelji ovih usluga.

Rezultati ankete: Promocija nautike nije prioritet

Jedan od ključnih nalaza ankete, koja je uključila preko stotinu čarter tvrtki iz svih županija na Jadranu, od Istre do Dubrovnika, ukazuje na nedovoljnu promociju nautičkog turizma od strane županijskih turističkih zajednica (TZ). Čarter tvrtke često osjećaju da nautika nije u fokusu lokalnih institucija, unatoč njenom značajnom doprinosu gospodarstvu i imidžu Hrvatske kao vrhunske turističke destinacije.

Jedan od ispitanika komentirao je:
“Turističke zajednice trebale bi ozbiljnije shvatiti potencijal nautike, posebno u izvansezonskim mjesecima. Većina naših gostiju dolazi zbog ljepote Jadrana, no ne osjećamo da lokalne institucije to prepoznaju ili promoviraju na pravi način.”

Čarter industrija suočena s nizom izazova

Uz nedostatak promocije, čarter tvrtke ukazale su na brojne druge izazove, uključujući:

  • Visoke troškove marina i vezova, koji ne prate kvalitetu usluga.
  • Dumping cijena i nelojalnu konkurenciju, koja destabilizira tržište.
  • Manjak strategije za održivi razvoj i nedovoljno ulaganje u ekološku promociju.

Rezultati ankete jasno pokazuju potrebu za boljom suradnjom između čarter sektora i lokalnih turističkih zajednica kako bi se osigurala održivost i daljnji razvoj ovog ključnog dijela hrvatskog turizma.

Prostor za dijalog i suradnju

Platforma čarter.hr vjeruje da ovi rezultati mogu poslužiti kao osnova za otvoreniji dijalog s lokalnim i državnim institucijama. “Hrvatska ima ogroman potencijal u nautičkom turizmu, no za ostvarenje tog potencijala potrebna je proaktivnija promocija i jasna strategija koja uključuje sve dionike, na prvom mjestu čarter tvrtke,” poručuju iz čarter.hr-a.

Dodaju kako je zajednički cilj svih sudionika u industriji stvoriti okruženje koje podržava inovacije, održivost i promociju Hrvatske kao vrhunske nautičke destinacije tijekom cijele godine, a ne samo u ljetnim mjesecima.

Cjelokupni rezultati ankete dostupni su OVDJE.

Hrvatska, kao vodeća destinacija u nautičkom turizmu na Mediteranu, posljednjih godina sve češće svjedoči nezadovoljstvu čarter tvrtki načinom na koji se ovaj iznimno važan sektor percipira i podržava na lokalnim razinama. Platforma čarter.hr, vodeći digitalni alat za čarter profesionalce, provela je istraživanje ključnih izazova među čarter tvrtkama u Hrvatskoj, otkrivši niz problema s kojima se suočavaju pružatelji ovih usluga.

Rezultati ankete: Promocija nautike nije prioritet

Jedan od ključnih nalaza ankete, koja je uključila preko stotinu čarter tvrtki iz svih županija na Jadranu, od Istre do Dubrovnika, ukazuje na nedovoljnu promociju nautičkog turizma od strane županijskih turističkih zajednica (TZ). Čarter tvrtke često osjećaju da nautika nije u fokusu lokalnih institucija, unatoč njenom značajnom doprinosu gospodarstvu i imidžu Hrvatske kao vrhunske turističke destinacije.

Jedan od ispitanika komentirao je:
“Turističke zajednice trebale bi ozbiljnije shvatiti potencijal nautike, posebno u izvansezonskim mjesecima. Većina naših gostiju dolazi zbog ljepote Jadrana, no ne osjećamo da lokalne institucije to prepoznaju ili promoviraju na pravi način.”

Čarter industrija suočena s nizom izazova

Uz nedostatak promocije, čarter tvrtke ukazale su na brojne druge izazove, uključujući:

  • Visoke troškove marina i vezova, koji ne prate kvalitetu usluga.
  • Dumping cijena i nelojalnu konkurenciju, koja destabilizira tržište.
  • Manjak strategije za održivi razvoj i nedovoljno ulaganje u ekološku promociju.

Rezultati ankete jasno pokazuju potrebu za boljom suradnjom između čarter sektora i lokalnih turističkih zajednica kako bi se osigurala održivost i daljnji razvoj ovog ključnog dijela hrvatskog turizma.

Prostor za dijalog i suradnju

Platforma čarter.hr vjeruje da ovi rezultati mogu poslužiti kao osnova za otvoreniji dijalog s lokalnim i državnim institucijama. “Hrvatska ima ogroman potencijal u nautičkom turizmu, no za ostvarenje tog potencijala potrebna je proaktivnija promocija i jasna strategija koja uključuje sve dionike, na prvom mjestu čarter tvrtke,” poručuju iz čarter.hr-a.

Dodaju kako je zajednički cilj svih sudionika u industriji stvoriti okruženje koje podržava inovacije, održivost i promociju Hrvatske kao vrhunske nautičke destinacije tijekom cijele godine, a ne samo u ljetnim mjesecima.

Cjelokupni rezultati ankete dostupni su OVDJE.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here