O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Ljetna brodska linija Trst–Istra: Povratak tradiciji putovanja

IZVORIstra24

Od idućeg ljeta, pomorska linija ponovno će povezati Trst s Istrom i Slovenskim priobaljem, nudeći putnicima direktne veze s Piranom, Porečom, Rovinjom i Malim Lošinjem. Ova inicijativa omogućena je uz podršku Regije Friuli Venezia Giulia, koja je objavila natječaj za međunarodnu pomorsku uslugu u trajanju od tri godine (2025.–2027.), s mogućnošću produljenja do 2028. godine.

Linija će biti operativna tijekom ljetne sezone, od 26. lipnja do početka rujna, a predviđeni itinereri obuhvaćaju četiri glavne rute: Trst–Piran–Poreč–Rovinj, Trst–Rovinj–Mali Lošinj, Trst–Poreč–Piran te Trst–Piran i Rovinj. Međutim, rute neće uključivati Umag, Novigrad i Pulu, što je naišlo na određene kritike, piše Istra24.

Pomorska povezanost između Trsta i Istre ima dugu povijest. Od 1963. motorni brod Edra pristajao je u brojnim istarskim lukama, dok su ga kasnije zamijenili brodovi poput Dionee i Ambriabelle. Posljednja stabilna veza održavala se do 1990., nakon čega su različiti pokušaji obnove linija bili kratkotrajni, uključujući i nedavnu uslugu Liberty Linesa, koja je završila 2023. godine.

Nova linija osmišljena je kako bi unaprijedila turizam i lokalnu mobilnost, a financirat će se s ukupno 4,5 milijuna eura za trogodišnje razdoblje. Natječajni uvjeti naglašavaju važnost kvalitete usluge, uključujući starost i brzinu plovila, kapacitet za prijevoz putnika i bicikala te promotivne aktivnosti. Rok za podnošenje ponuda je 4. veljače 2025. godine.

Od idućeg ljeta, pomorska linija ponovno će povezati Trst s Istrom i Slovenskim priobaljem, nudeći putnicima direktne veze s Piranom, Porečom, Rovinjom i Malim Lošinjem. Ova inicijativa omogućena je uz podršku Regije Friuli Venezia Giulia, koja je objavila natječaj za međunarodnu pomorsku uslugu u trajanju od tri godine (2025.–2027.), s mogućnošću produljenja do 2028. godine.

Linija će biti operativna tijekom ljetne sezone, od 26. lipnja do početka rujna, a predviđeni itinereri obuhvaćaju četiri glavne rute: Trst–Piran–Poreč–Rovinj, Trst–Rovinj–Mali Lošinj, Trst–Poreč–Piran te Trst–Piran i Rovinj. Međutim, rute neće uključivati Umag, Novigrad i Pulu, što je naišlo na određene kritike, piše Istra24.

Pomorska povezanost između Trsta i Istre ima dugu povijest. Od 1963. motorni brod Edra pristajao je u brojnim istarskim lukama, dok su ga kasnije zamijenili brodovi poput Dionee i Ambriabelle. Posljednja stabilna veza održavala se do 1990., nakon čega su različiti pokušaji obnove linija bili kratkotrajni, uključujući i nedavnu uslugu Liberty Linesa, koja je završila 2023. godine.

Nova linija osmišljena je kako bi unaprijedila turizam i lokalnu mobilnost, a financirat će se s ukupno 4,5 milijuna eura za trogodišnje razdoblje. Natječajni uvjeti naglašavaju važnost kvalitete usluge, uključujući starost i brzinu plovila, kapacitet za prijevoz putnika i bicikala te promotivne aktivnosti. Rok za podnošenje ponuda je 4. veljače 2025. godine.

HTML Code here

Što nas pokreće

HTML Code here