O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Indijski plan za osvajanje svjetskog tržišta brodogradnje – ambicija ili realnost?

Indijska brodogradilišta postaju sve konkurentnija zahvaljujući vladinim poticajima i niskim troškovima rada

Pod vodstvom premijera Narendre Modija, Indija cilja na ulazak među 10 vodećih brodograđevnih zemalja do 2030., a među 5 najboljih do 2047. Unatoč trenutačnoj tržišnoj udjelu od samo 0,07% i izazovnoj dominaciji Kine, Južne Koreje i Japana, Indija vidi priliku u segmentu manjih brodova, koji su zanemareni od strane vodećih globalnih igrača, piše Splash247.com.

Strategija se temelji na “Viziji Maritime India 2030,” koja obuhvaća infrastrukturu, obrazovanje pomoraca, tehnologiju, brodogradnju, popravke i recikliranje. Vlada nudi subvencije i porezne olakšice kako bi privukla strane investitore, dok niži troškovi rada već donose prve narudžbe stranih brodovlasnika. Primjerice, njemački Carsten Rehder naručio je seriju manjih brodova u indijskim brodogradilištima.

Indija također traži partnerstva s južnokorejskim brodograđevnim divovima poput Hyundai Heavy Industries kako bi razvila domaću industriju, slično kako je razvila automobilski sektor 1980-ih. Unatoč ovim pozitivnim pomacima, izazovi poput nedovoljne infrastrukture, složenih lanaca opskrbe i visokih ulaganja ostaju prepreka.

Stručnjaci naglašavaju potrebu za modernizacijom malih brodogradilišta kako bi se privukli međunarodni klijenti i omogućila gradnja većih i sofisticiranijih plovila. Pitanje ostaje hoće li brodovlasnici birati Indiju s obzirom na konkurentne uvjete koje nude etablirane azijske zemlje.

Sustavna podrška vlade i ekonomska ulaganja bit će ključni za ostvarenje indijskih ambicija. Uz kontinuirani razvoj infrastrukture, poboljšanje opskrbnih lanaca i fokus na specijalizirane brodove, Indija bi mogla značajno povećati svoj udio na globalnom tržištu do 2030., pa čak i ostvariti svoje ciljeve do 2047. godine.

Indijska brodogradilišta postaju sve konkurentnija zahvaljujući vladinim poticajima i niskim troškovima rada

Pod vodstvom premijera Narendre Modija, Indija cilja na ulazak među 10 vodećih brodograđevnih zemalja do 2030., a među 5 najboljih do 2047. Unatoč trenutačnoj tržišnoj udjelu od samo 0,07% i izazovnoj dominaciji Kine, Južne Koreje i Japana, Indija vidi priliku u segmentu manjih brodova, koji su zanemareni od strane vodećih globalnih igrača, piše Splash247.com.

Strategija se temelji na “Viziji Maritime India 2030,” koja obuhvaća infrastrukturu, obrazovanje pomoraca, tehnologiju, brodogradnju, popravke i recikliranje. Vlada nudi subvencije i porezne olakšice kako bi privukla strane investitore, dok niži troškovi rada već donose prve narudžbe stranih brodovlasnika. Primjerice, njemački Carsten Rehder naručio je seriju manjih brodova u indijskim brodogradilištima.

Indija također traži partnerstva s južnokorejskim brodograđevnim divovima poput Hyundai Heavy Industries kako bi razvila domaću industriju, slično kako je razvila automobilski sektor 1980-ih. Unatoč ovim pozitivnim pomacima, izazovi poput nedovoljne infrastrukture, složenih lanaca opskrbe i visokih ulaganja ostaju prepreka.

Stručnjaci naglašavaju potrebu za modernizacijom malih brodogradilišta kako bi se privukli međunarodni klijenti i omogućila gradnja većih i sofisticiranijih plovila. Pitanje ostaje hoće li brodovlasnici birati Indiju s obzirom na konkurentne uvjete koje nude etablirane azijske zemlje.

Sustavna podrška vlade i ekonomska ulaganja bit će ključni za ostvarenje indijskih ambicija. Uz kontinuirani razvoj infrastrukture, poboljšanje opskrbnih lanaca i fokus na specijalizirane brodove, Indija bi mogla značajno povećati svoj udio na globalnom tržištu do 2030., pa čak i ostvariti svoje ciljeve do 2047. godine.

HTML Code here

Novi Vinodolski

HTML Code here