O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Rijeka Gateway: Nova strategija za rast prometa

Promjena statusa kontejnerskog terminala Rijeka Gateway omogućit će značajno skraćenje vremena carinjenja i brži protok tereta

Vlada Republike Hrvatske donijela je odluku o izmjeni statusa novog kontejnerskog terminala Rijeka Gateway (RGW) u luci Rijeka, čime se omogućuje poslovanje u režimu privremenog smještaja tereta. Ova promjena omogućit će brže i učinkovitije carinske procedure, pridonoseći ubrzanju protoka tereta i povećanju efikasnosti terminala, piše Novi List.

Promjenom režima rada, područje slobodne zone formalno će se smanjiti za više od 200.000 kvadratnih metara, ali će novi status omogućiti skraćenje vremena potrebnog za carinjenje kontejnera za 50 do 75 posto. Iz društva Rijeka Gateway navode kako ovaj model poslovanja koristi najmodernije procedure carinskog zakonodavstva EU-a i Hrvatske.

Važno je istaknuti da promjena neće utjecati na aktivnosti koncesionara koje su definirane ugovorom o koncesiji. Uvođenjem novog režima dolazi do povećanja operativnosti terminala, što bi moglo rezultirati rastom kontejnerskog prometa i prihodima Lučke uprave Rijeka. Prema ugovoru, stalni dio naknade za koncesiju iznosi dva milijuna eura godišnje, dok varijabilni dio ovisi o bruto godišnjem prihodu terminala.

Iz Rijeka Gatewaya naglašavaju da je ova odluka značajan korak prema modernizaciji terminala, čime se Rijeka pozicionira među najmodernije europske luke. Novi režim omogućit će terminalu brži protok robe, jednostavnije logističke procese i značajan doprinos lokalnom i nacionalnom gospodarstvu.

Promjena statusa kontejnerskog terminala Rijeka Gateway omogućit će značajno skraćenje vremena carinjenja i brži protok tereta

Vlada Republike Hrvatske donijela je odluku o izmjeni statusa novog kontejnerskog terminala Rijeka Gateway (RGW) u luci Rijeka, čime se omogućuje poslovanje u režimu privremenog smještaja tereta. Ova promjena omogućit će brže i učinkovitije carinske procedure, pridonoseći ubrzanju protoka tereta i povećanju efikasnosti terminala, piše Novi List.

Promjenom režima rada, područje slobodne zone formalno će se smanjiti za više od 200.000 kvadratnih metara, ali će novi status omogućiti skraćenje vremena potrebnog za carinjenje kontejnera za 50 do 75 posto. Iz društva Rijeka Gateway navode kako ovaj model poslovanja koristi najmodernije procedure carinskog zakonodavstva EU-a i Hrvatske.

Važno je istaknuti da promjena neće utjecati na aktivnosti koncesionara koje su definirane ugovorom o koncesiji. Uvođenjem novog režima dolazi do povećanja operativnosti terminala, što bi moglo rezultirati rastom kontejnerskog prometa i prihodima Lučke uprave Rijeka. Prema ugovoru, stalni dio naknade za koncesiju iznosi dva milijuna eura godišnje, dok varijabilni dio ovisi o bruto godišnjem prihodu terminala.

Iz Rijeka Gatewaya naglašavaju da je ova odluka značajan korak prema modernizaciji terminala, čime se Rijeka pozicionira među najmodernije europske luke. Novi režim omogućit će terminalu brži protok robe, jednostavnije logističke procese i značajan doprinos lokalnom i nacionalnom gospodarstvu.

HTML Code here

Novi Vinodolski

HTML Code here