O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Čeka se zeleno svjetlo za novi početak brodogradilišta “3. maj 1905”

Ne ostvare li se ključne odluke do zadanog roka, “3. maj 1905” suočit će se s nepovratnim krajem

Novi početak brodogradilišta “3. maj 1905” trebao bi službeno započeti do 24. veljače, kada istječe rok za prijenos koncesije i ostale formalnosti. Nakon što je Vlada donijela odluke o preuzimanju vlasništva i prijenosu koncesije s “starog” na novi “3. maj 1905”, procesi implementacije još uvijek nisu završeni, piše Novi List.

Kako bi direktor Edi Kučan i predsjednica Uprave Vjera Marić mogli potpisati potrebne ugovore, najprije se čeka odobrenje Nadzornog odbora brodogradilišta. Prema riječima predsjednika NO-a Juraja Šoljića, prateća dokumentacija se priprema, a sjednica bi mogla biti održana već ovog tjedna.

U međuvremenu, brodogradilište priprema teren za početak gradnje novog Scenicovog kruzera, vrijednog 250 milijuna eura, za što se početkom veljače očekuje dolazak prvih materijala. Novi “3. maj 1905” pokušat će ostvariti održiv model poslovanja oslobođen financijskih poteškoća i dugova prethodnih vlasnika. Prebacivanje radnika i opreme već je počelo kako bi se uskladilo s planiranim rokom.

Ako do 24. veljače ne dođe do potpisivanja prijenosa koncesije, Vladina odluka bi se poništila, što bi značilo kraj ne samo za staro društvo “3. maj” nego i za planove novog poduzeća. Premda je takav ishod malo vjerojatan, vrijeme za provedbu ključnih odluka je ograničeno.

Istodobno, završni radovi na brodu “Algoma Endeavour” ulaze u završnu fazu. Nakon uspješne pokusne plovidbe, ovaj brod bi trebao biti isporučen kanadskom naručitelju do sredine veljače.

Ne ostvare li se ključne odluke do zadanog roka, “3. maj 1905” suočit će se s nepovratnim krajem

Novi početak brodogradilišta “3. maj 1905” trebao bi službeno započeti do 24. veljače, kada istječe rok za prijenos koncesije i ostale formalnosti. Nakon što je Vlada donijela odluke o preuzimanju vlasništva i prijenosu koncesije s “starog” na novi “3. maj 1905”, procesi implementacije još uvijek nisu završeni, piše Novi List.

Kako bi direktor Edi Kučan i predsjednica Uprave Vjera Marić mogli potpisati potrebne ugovore, najprije se čeka odobrenje Nadzornog odbora brodogradilišta. Prema riječima predsjednika NO-a Juraja Šoljića, prateća dokumentacija se priprema, a sjednica bi mogla biti održana već ovog tjedna.

U međuvremenu, brodogradilište priprema teren za početak gradnje novog Scenicovog kruzera, vrijednog 250 milijuna eura, za što se početkom veljače očekuje dolazak prvih materijala. Novi “3. maj 1905” pokušat će ostvariti održiv model poslovanja oslobođen financijskih poteškoća i dugova prethodnih vlasnika. Prebacivanje radnika i opreme već je počelo kako bi se uskladilo s planiranim rokom.

Ako do 24. veljače ne dođe do potpisivanja prijenosa koncesije, Vladina odluka bi se poništila, što bi značilo kraj ne samo za staro društvo “3. maj” nego i za planove novog poduzeća. Premda je takav ishod malo vjerojatan, vrijeme za provedbu ključnih odluka je ograničeno.

Istodobno, završni radovi na brodu “Algoma Endeavour” ulaze u završnu fazu. Nakon uspješne pokusne plovidbe, ovaj brod bi trebao biti isporučen kanadskom naručitelju do sredine veljače.

HTML Code here
HTML Code here