O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

ITOPF izvješće: 10.000 tona nafte završilo u moru tijekom 2024.

ITOPF izvješće za 2024. pokazuje da je broj izlijevanja nafte iz tankera težih od sedam tona ostao stabilan, s ukupno deset incidenata – isto kao i u prethodnoj godini. Ovo desetljeće bilježi prosjek od 7,4 izlijevanja godišnje, što je znatan napredak u odnosu na prethodna razdoblja, ali ipak nešto više u usporedbi s prosjekom iz 2010-ih od 6,3 izlijevanja godišnje.

Od deset incidenata u 2024., šest se klasificira kao velika izlijevanja (>700 tona), dok su četiri srednje veličine. Velika izlijevanja većinom su uključivala izlijevanje gorivog ulja i dogodila su se u Južnoj Americi, Aziji i Europi. Srednje izlijevanja također su se većinom odnosila na gorivo i dogodila se u Europi, Aziji i Sjevernoj Americi, piše Safety4Sea.

Izvor: ITOPF/Safety4Sea

Tijekom posljednjih 50 godina, statistike pokazuju drastično smanjenje učestalosti izlijevanja nafte iz tankera. U odnosu na 1970-e, broj izlijevanja veći od sedam tona smanjen je za više od 90%. Međutim, u posljednjem desetljeću taj broj ostaje stabilan bez većih promjena.

Četvrtina svih izlijevanja težih od sedam tona klasificira se kao velika (>700 tona), a više od polovice tih incidenata zabilježeno je tijekom 1970-ih.

Glavni uzroci izlijevanja (>7 tona) između 1970. i 2024. su sudari i nasukavanja brodova. Godine 2024. procjenjuje se da je oko 10.000 tona nafte izgubljeno u okolišu zbog ovih incidenata, što je porast u odnosu na prethodnu godinu, ali još uvijek čini vrlo mali dio ukupnog transporta nafte morem.

Izvor: ITOPF/Safety4Sea

Iako se broj i obujam izlijevanja stabilizirao na niskoj razini, ovi podaci naglašavaju pozitivne rezultate napora industrije i vlada na poboljšanju sigurnosti tankera. Međutim, nesreće su i dalje moguće, što čini neophodnim održavanje visokih sigurnosnih standarda kako bi se očuvala sigurnost morskog okoliša.

ITOPF izvješće za 2024. pokazuje da je broj izlijevanja nafte iz tankera težih od sedam tona ostao stabilan, s ukupno deset incidenata – isto kao i u prethodnoj godini. Ovo desetljeće bilježi prosjek od 7,4 izlijevanja godišnje, što je znatan napredak u odnosu na prethodna razdoblja, ali ipak nešto više u usporedbi s prosjekom iz 2010-ih od 6,3 izlijevanja godišnje.

Od deset incidenata u 2024., šest se klasificira kao velika izlijevanja (>700 tona), dok su četiri srednje veličine. Velika izlijevanja većinom su uključivala izlijevanje gorivog ulja i dogodila su se u Južnoj Americi, Aziji i Europi. Srednje izlijevanja također su se većinom odnosila na gorivo i dogodila se u Europi, Aziji i Sjevernoj Americi, piše Safety4Sea.

Izvor: ITOPF/Safety4Sea

Tijekom posljednjih 50 godina, statistike pokazuju drastično smanjenje učestalosti izlijevanja nafte iz tankera. U odnosu na 1970-e, broj izlijevanja veći od sedam tona smanjen je za više od 90%. Međutim, u posljednjem desetljeću taj broj ostaje stabilan bez većih promjena.

Četvrtina svih izlijevanja težih od sedam tona klasificira se kao velika (>700 tona), a više od polovice tih incidenata zabilježeno je tijekom 1970-ih.

Glavni uzroci izlijevanja (>7 tona) između 1970. i 2024. su sudari i nasukavanja brodova. Godine 2024. procjenjuje se da je oko 10.000 tona nafte izgubljeno u okolišu zbog ovih incidenata, što je porast u odnosu na prethodnu godinu, ali još uvijek čini vrlo mali dio ukupnog transporta nafte morem.

Izvor: ITOPF/Safety4Sea

Iako se broj i obujam izlijevanja stabilizirao na niskoj razini, ovi podaci naglašavaju pozitivne rezultate napora industrije i vlada na poboljšanju sigurnosti tankera. Međutim, nesreće su i dalje moguće, što čini neophodnim održavanje visokih sigurnosnih standarda kako bi se očuvala sigurnost morskog okoliša.

HTML Code here

Novi Vinodolski

HTML Code here