O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Kineska potražnja za boksitom pomaknula ravnotežu u capesize tržištu tereta

Promjene u globalnoj potražnji za aluminijem mijenjaju ravnotežu tereta u pomorskoj industriji.

Sve veća kineska potreba za boksitom u proizvodnji aluminija značajno je utjecala na globalne pomorske trendove. Prema izvješćima brokera Arrow, capesize brodovi sada prvi put prevoze više boksita nego ugljena, što je ključna promjena u sektoru suhog tereta, piše Splash247.

Izvoz boksita iz Gvineje znatno je porastao početkom ove godine, dok su panamax brodovi počeli preuzimati dio ugljenih tereta od capesize brodova. Ovo je rezultiralo time da je boksit, nakon željezne rude, postao drugi najvažniji teret za capesize brodove. Podaci AXS-a pokazuju da je Kina prošle godine uvezla 159 milijuna tona boksita, što je porast od 18 milijuna tona u usporedbi s 2023. godinom, a čak 77% tog tereta prevezeno je capesize brodovima.

Screenshot

Gvineja se etablirala kao dominantni svjetski dobavljač boksita, dok se udio capesize brodova u izvozu boksita iz Australije učetverostručio od 2021., dosegnuvši 20% prošle godine. Infrastrukturna poboljšanja u zapadnoj Africi, uključujući Gvineju, Obalu Bjelokosti, Sijera Leone i Ganu, dodatno potiču povećanje ponude boksita za svjetska tržišta, posebno za Kinu.

Promjene u globalnoj potražnji za aluminijem mijenjaju ravnotežu tereta u pomorskoj industriji.

Sve veća kineska potreba za boksitom u proizvodnji aluminija značajno je utjecala na globalne pomorske trendove. Prema izvješćima brokera Arrow, capesize brodovi sada prvi put prevoze više boksita nego ugljena, što je ključna promjena u sektoru suhog tereta, piše Splash247.

Izvoz boksita iz Gvineje znatno je porastao početkom ove godine, dok su panamax brodovi počeli preuzimati dio ugljenih tereta od capesize brodova. Ovo je rezultiralo time da je boksit, nakon željezne rude, postao drugi najvažniji teret za capesize brodove. Podaci AXS-a pokazuju da je Kina prošle godine uvezla 159 milijuna tona boksita, što je porast od 18 milijuna tona u usporedbi s 2023. godinom, a čak 77% tog tereta prevezeno je capesize brodovima.

Screenshot

Gvineja se etablirala kao dominantni svjetski dobavljač boksita, dok se udio capesize brodova u izvozu boksita iz Australije učetverostručio od 2021., dosegnuvši 20% prošle godine. Infrastrukturna poboljšanja u zapadnoj Africi, uključujući Gvineju, Obalu Bjelokosti, Sijera Leone i Ganu, dodatno potiču povećanje ponude boksita za svjetska tržišta, posebno za Kinu.

HTML Code here

Novi Vinodolski

HTML Code here