O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

San Marino, Barbados i Guyana: Najpopularnije zastave za “dark fleet” tankere

Najnoviji podaci Clarksons Research-a u izvješću World Fleet Monitor ističu dramatičan rast brodskih flota pod zastavama država kao što su San Marino, Guyana, Sierra Leone, Comoro Islands, Guinea Bissau i Guinea.

San Marino bilježi izuzetan rast od 663% u proteklih godinu dana, dosegnuvši flotu od 1,1 milijun bruto tonaže (GT). Guyana, s rastom od 576% na 3,3 milijuna GT, također privlači pažnju, osobito zbog prosječne starosti svojih brodova koja prelazi 40 godina, piše Splash247.

Afričke države prednjače u ovom trendu. Sierra Leone bilježi rast flote od 105%, dok su Comoro Islands porasli za 104%. Ipak, najimpresivniji rast bilježe Guinea Bissau s 340% i Guinea s nevjerojatnih 99.094% povećanja bruto tonaže.

Barbados, čije su veze s flotama u sjeni često bile predmet rasprava, također je zabilježio rast od 177%. Pod pritiskom, ova registracija je do sada zatražila uklanjanje svoje zastave s 46 brodova pod sankcijama.

Izvor: Clarkson Research/Splash247

Prema podacima S&P Global Market Intelligence, više od 1.000 brodova nalazi se pod sankcijama, od čega više od 800 nema potvrđeno osiguranje. Prosječna starost ovih brodova je 21 godina, što ih čini značajno starijima od globalnog prosjeka od 13 godina. Osiguravatelji, poput Allianza, upozoravaju da bi ovi zastarjeli brodovi mogli uzrokovati ozbiljne ekološke katastrofe.

Izvor: Splash247

UK i sjeverne europske zemlje uvele su inicijative za provjeru osiguravateljskog pokrića brodova koji prolaze kroz Baltičko more i Engleski kanal. Prema stručnjaku Craigu Kennedyju, uspješna implementacija ovih programa mogla bi ozbiljno ugroziti mogućnost Rusije da koristi “flotu u sjeni” za izvoz nafte.

Najnoviji podaci Clarksons Research-a u izvješću World Fleet Monitor ističu dramatičan rast brodskih flota pod zastavama država kao što su San Marino, Guyana, Sierra Leone, Comoro Islands, Guinea Bissau i Guinea.

San Marino bilježi izuzetan rast od 663% u proteklih godinu dana, dosegnuvši flotu od 1,1 milijun bruto tonaže (GT). Guyana, s rastom od 576% na 3,3 milijuna GT, također privlači pažnju, osobito zbog prosječne starosti svojih brodova koja prelazi 40 godina, piše Splash247.

Afričke države prednjače u ovom trendu. Sierra Leone bilježi rast flote od 105%, dok su Comoro Islands porasli za 104%. Ipak, najimpresivniji rast bilježe Guinea Bissau s 340% i Guinea s nevjerojatnih 99.094% povećanja bruto tonaže.

Barbados, čije su veze s flotama u sjeni često bile predmet rasprava, također je zabilježio rast od 177%. Pod pritiskom, ova registracija je do sada zatražila uklanjanje svoje zastave s 46 brodova pod sankcijama.

Izvor: Clarkson Research/Splash247

Prema podacima S&P Global Market Intelligence, više od 1.000 brodova nalazi se pod sankcijama, od čega više od 800 nema potvrđeno osiguranje. Prosječna starost ovih brodova je 21 godina, što ih čini značajno starijima od globalnog prosjeka od 13 godina. Osiguravatelji, poput Allianza, upozoravaju da bi ovi zastarjeli brodovi mogli uzrokovati ozbiljne ekološke katastrofe.

Izvor: Splash247

UK i sjeverne europske zemlje uvele su inicijative za provjeru osiguravateljskog pokrića brodova koji prolaze kroz Baltičko more i Engleski kanal. Prema stručnjaku Craigu Kennedyju, uspješna implementacija ovih programa mogla bi ozbiljno ugroziti mogućnost Rusije da koristi “flotu u sjeni” za izvoz nafte.

HTML Code here

Novi Vinodolski

HTML Code here