O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Kina udvostručila korištenje bulk carriera za transport specijalnih “projektnih tereta”

U posljednjih godinu dana, Kina je zabilježila značajan porast izvoza projektnih tereta na brodovima za rasuti teret, pri čemu se količine udvostručuju.

Prema podacima satelitskog praćenja AIS-a koje je prikupio AXSMarine, grčki Ursa Shipbrokers izvještava da je tijekom 2024. godine iz Kine izvezeno 3 milijuna tona projektnih tereta na međunarodna odredišta. Ovaj izvoz zahtijevao je gotovo 4 milijuna tona nosivosti brodova, što predstavlja rast od preko 100% u odnosu na 2023. godinu, piše Splash247.

Pojam “projektni teret” obuhvaća razne vrste robe, poput strojeva, vozila i velikih konstrukcija, uključujući lopatice vjetroturbina. Tijekom 2024. godine, 158 brodova za rasuti teret bilo je angažirano na ukupno 160 projektnih putovanja iz Kine, što je porast od 58% i 60% u broju brodova i putovanja u odnosu na prethodnu godinu.

Foto: Splash247

Stručnjaci iz britanske konzultantske tvrtke Drewry upozoravaju da će ponuda specijaliziranih plovila za projektni teret ostati ograničena i tijekom 2025. godine. Niska stopa narudžbi novih brodova povećava cijene najma, a moguća kašnjenja u isporukama dodatno će utjecati na porast troškova.

Kineski fokus na izvozu projektnih tereta ukazuje na snažan trend u industriji i otvara nove mogućnosti za sudionike na tržištu suhog tereta.

U posljednjih godinu dana, Kina je zabilježila značajan porast izvoza projektnih tereta na brodovima za rasuti teret, pri čemu se količine udvostručuju.

Prema podacima satelitskog praćenja AIS-a koje je prikupio AXSMarine, grčki Ursa Shipbrokers izvještava da je tijekom 2024. godine iz Kine izvezeno 3 milijuna tona projektnih tereta na međunarodna odredišta. Ovaj izvoz zahtijevao je gotovo 4 milijuna tona nosivosti brodova, što predstavlja rast od preko 100% u odnosu na 2023. godinu, piše Splash247.

Pojam “projektni teret” obuhvaća razne vrste robe, poput strojeva, vozila i velikih konstrukcija, uključujući lopatice vjetroturbina. Tijekom 2024. godine, 158 brodova za rasuti teret bilo je angažirano na ukupno 160 projektnih putovanja iz Kine, što je porast od 58% i 60% u broju brodova i putovanja u odnosu na prethodnu godinu.

Foto: Splash247

Stručnjaci iz britanske konzultantske tvrtke Drewry upozoravaju da će ponuda specijaliziranih plovila za projektni teret ostati ograničena i tijekom 2025. godine. Niska stopa narudžbi novih brodova povećava cijene najma, a moguća kašnjenja u isporukama dodatno će utjecati na porast troškova.

Kineski fokus na izvozu projektnih tereta ukazuje na snažan trend u industriji i otvara nove mogućnosti za sudionike na tržištu suhog tereta.

HTML Code here

Novi Vinodolski

HTML Code here