O nama Marketing   |   Kontakt   |   English

Nova nada za riječki “3. maj” uz veliki ugovor za Scenic grupu

Bez zastoja u proizvodnji, “3. maj” kreće ispočetka uz ugovor vrijedan 250 milijuna eura

Nova era za riječki “3. maj”

Riječko brodogradilište “3. maj” ulazi u novu fazu poslovanja, s prijelazom upravljanja na novo društvo pod nazivom “3. maj 1905”. Ova promjena dolazi nakon godina borbe s financijskim teškoćama i problemima naslijeđenima od bivšeg vlasnika, Uljanik grupe. Stari “3. maj” odlazi u povijest, dok novo društvo, pod državnim upravljanjem, započinje svoje poslovanje oslobođeno tereta prošlih gubitaka.

Prema riječima Juraja Šoljića, predsjednika Nadzornog odbora “3. maja”, potrebne formalnosti oko prijenosa poslovnih udjela i koncesija trebale bi biti zaključene ovaj tjedan. Time će se omogućiti da direktor brodogradilišta, Edi Kučan, potpiše ključne ugovore s resornim ministrima financija i prometa. Paralelno s time, završavaju se i poslovi na posljednjem brodu starog društva, “Algoma Endeavour”, koji je izrađen prema posebnim programima nakon urušavanja Uljanik grupe 2019. godine, piše Novi List.

Glavni projekt osigurava stabilnost
Novo društvo “3. maj 1905” preuzima upravljanje i proizvodnju u brodogradilištu. Prvi veliki projekt pod novim vodstvom vezan je uz izgradnju luksuznog kruzera za australsku Scenic grupu. Vrijednost ovog ugovora iznosi 250 milijuna eura, a planirana isporuka proteže se do proljeća 2026. godine. Ovaj projekt predstavlja izuzetno važan temelj za stabilnost brodogradilišta u nadolazećim godinama, pružajući radnicima sigurnost i kontinuitet.

Foto: Screenshot Youtube

Organizacijski izazovi i pripreme
Prijelaz iz starog u novo društvo uključuje niz organizacijskih promjena. Početkom veljače, prvi dio radnika, prvenstveno oni uključeni u obradu metala, prebacit će se u novo društvo kako bi započeli rad na rezanju čeličnih limova za Scenicov kruzer. Ostali radnici, uključujući one koji rade na završnoj opremi, slijedit će u narednim tjednima.

Završni radovi na brodu “Algoma Endeavour” također se privode kraju. Nakon uspješne pokusne plovidbe prošlog tjedna, preostaju samo manja testiranja koja će biti dovršena u sljedećih nekoliko dana. Iako je sezona gripe smanjila broj radnika, svi napori su usmjereni na pravovremenu isporuku ovog broda.

Foto: Vedran Karuza / Novi list

Nova šansa za riječki škver
Gašenjem starog “3. maja” završava poglavlje obilježeno financijskim problemima i lošim upravljanjem. Novo društvo započinje bez tereta prošlih gubitaka, što omogućuje usredotočenost na učinkovitije poslovanje. Ipak, uspjeh će zahtijevati ozbiljne promjene u organizaciji i načinu rada kako bi se izbjeglo ponavljanje grešaka iz prošlosti.

Ono što ulijeva optimizam jest činjenica da se ovaj prijelaz odvija bez prekida u proizvodnji. Uz ugovoren projekt za Scenic grupu, kapaciteti brodogradilišta bit će popunjeni na nekoliko godina. Riječki “3. maj” dobio je novu šansu i priliku za uspjeh, čime nastavlja svoju dugogodišnju tradiciju brodogradnje.

Bez zastoja u proizvodnji, “3. maj” kreće ispočetka uz ugovor vrijedan 250 milijuna eura

Nova era za riječki “3. maj”

Riječko brodogradilište “3. maj” ulazi u novu fazu poslovanja, s prijelazom upravljanja na novo društvo pod nazivom “3. maj 1905”. Ova promjena dolazi nakon godina borbe s financijskim teškoćama i problemima naslijeđenima od bivšeg vlasnika, Uljanik grupe. Stari “3. maj” odlazi u povijest, dok novo društvo, pod državnim upravljanjem, započinje svoje poslovanje oslobođeno tereta prošlih gubitaka.

Prema riječima Juraja Šoljića, predsjednika Nadzornog odbora “3. maja”, potrebne formalnosti oko prijenosa poslovnih udjela i koncesija trebale bi biti zaključene ovaj tjedan. Time će se omogućiti da direktor brodogradilišta, Edi Kučan, potpiše ključne ugovore s resornim ministrima financija i prometa. Paralelno s time, završavaju se i poslovi na posljednjem brodu starog društva, “Algoma Endeavour”, koji je izrađen prema posebnim programima nakon urušavanja Uljanik grupe 2019. godine, piše Novi List.

Glavni projekt osigurava stabilnost
Novo društvo “3. maj 1905” preuzima upravljanje i proizvodnju u brodogradilištu. Prvi veliki projekt pod novim vodstvom vezan je uz izgradnju luksuznog kruzera za australsku Scenic grupu. Vrijednost ovog ugovora iznosi 250 milijuna eura, a planirana isporuka proteže se do proljeća 2026. godine. Ovaj projekt predstavlja izuzetno važan temelj za stabilnost brodogradilišta u nadolazećim godinama, pružajući radnicima sigurnost i kontinuitet.

Foto: Screenshot Youtube

Organizacijski izazovi i pripreme
Prijelaz iz starog u novo društvo uključuje niz organizacijskih promjena. Početkom veljače, prvi dio radnika, prvenstveno oni uključeni u obradu metala, prebacit će se u novo društvo kako bi započeli rad na rezanju čeličnih limova za Scenicov kruzer. Ostali radnici, uključujući one koji rade na završnoj opremi, slijedit će u narednim tjednima.

Završni radovi na brodu “Algoma Endeavour” također se privode kraju. Nakon uspješne pokusne plovidbe prošlog tjedna, preostaju samo manja testiranja koja će biti dovršena u sljedećih nekoliko dana. Iako je sezona gripe smanjila broj radnika, svi napori su usmjereni na pravovremenu isporuku ovog broda.

Foto: Vedran Karuza / Novi list

Nova šansa za riječki škver
Gašenjem starog “3. maja” završava poglavlje obilježeno financijskim problemima i lošim upravljanjem. Novo društvo započinje bez tereta prošlih gubitaka, što omogućuje usredotočenost na učinkovitije poslovanje. Ipak, uspjeh će zahtijevati ozbiljne promjene u organizaciji i načinu rada kako bi se izbjeglo ponavljanje grešaka iz prošlosti.

Ono što ulijeva optimizam jest činjenica da se ovaj prijelaz odvija bez prekida u proizvodnji. Uz ugovoren projekt za Scenic grupu, kapaciteti brodogradilišta bit će popunjeni na nekoliko godina. Riječki “3. maj” dobio je novu šansu i priliku za uspjeh, čime nastavlja svoju dugogodišnju tradiciju brodogradnje.

HTML Code here

Novi Vinodolski

HTML Code here